weet het dpo niet precies maar op 4 juli steeds sfeekjes links onderin de buik gevoeld. maar wie weet wel een dag later pas de eisprong ... is dit niet te locht voor 3+6? bij zl testte ik rond 4+2 pas positief ....
en kan ik niet beter vrijdag testten? hoewel ... dit was mijn 2de plas dus de 1ste moet geconcentreerder zijn geweest
het kan zijn dat je minder snel HCG aanmaakt ook, bij mij was dat ook zo. Teste 1 dag voor NOD positief maar streepje was echt niet heel duidelijk. Ik zou je niet teveel zorgen maken, en morgen weer testen Ofja, als je kan wachten tot vrijdag is dat sowieso beter
Ik lees ff mee, n ik zie m ook Zo zag m'n eerste positieve test er ook uit en die werd steeds donkerder!
Vanaf 17/6 eerste lichte streep paar dg ervoor elke dag wit 20/6 digitale clearblue 2/3 wk N met mvm een knaller!
Test van 2/7 Voor mvm kwam nog x getest omdat ik bang was dat ik geen streep zou krijgen Kon t nog steeds ni geloven
Dank je D83!! Ik heb de test even gespoeld en het lijntje blijft staan Hij is alleen echt super licht .... Pfff hopelijk morgenvroeg een duidelijkere test
Was bij ook n moest mezelf in allerlei bochten wringen om m te zien Want t licht moest er maar net goed op vallen Zonder hcg geen streep hoe licht ook
dat is waar nu na het spoelem zit ol ook steeds te kijken van "is ie wel roze" terwijl hij dat wel is ... pfff haha en idd geen streepje zonder hcg ....
2 drupjes water in de test en dan loopt hij opnieuw Door ha ha lov dan wordt mn man helemaal gek van al dat getest