Misschien omdat je test nog erg vers was? Waarom spoel je ook? Ze moeten tegenwoordig al lang opdrogen ...
dat klopt ha ha nee test morgenvroeg op tijd want ben op het werk vannacht. En om 7 uur komt mijn collega dus ik denk dat ik rond zes uur opsta
om het gelige weg te krijgen .... en de test is van net voor tienen dus dan zou hij wel droog zijn al toch?
Zou gwn vertrouwen op t resultaat van vanmorgen Ik heb nog nooit gespoeld en t lichte streepje werd vanzelf met de dag donkerder
Kan je beter ook enkel doen als de test echt geel is, anders heeft het niet veel zin... Ik vind dat trouwens onnodig, als je test duidelijk genoeg is dan hoef je heus niet te gaan spoelen en draaien en keren om een streep te zien...
Ja doe ik ook .. twijfel om nog een test met middagurine te doen. Kan dat echt zoveel verschil maken Lov?
Echt Kimmytje? Hmmm.... Vind het alleen zo zonde als het dan niet zo is snap je? Nooit s avond s geprobeerd ....
Mja, ik heb denk ik wel 20 testen gedaan (zelfs na bloed trekken in het ziekenhuis), die van kruidvat zijn niet duur dus vond het niet zo erg
Haha dat is waar ... ml vindt elke test te duur die ik te vroeg doe dus ik twijfel heel erg nu. moet gewon sterk zijn en wachten tot morgenvroeg eigenlijk . om vier uur heb ik slaapdienst dus dan wacht ik tot morgen. ik neem een kruidvat en een cb plus test mee. als de kruidvat weer positief is moet de cb plus ook positief uitslaan. beiden 25 mlu hcg nodig voor een posi test ...
Oké Love, kom maar op met je tuur oogjes. Hahaah omdat iedereen zo druk aan het testen is kon ik het natuurlijk ook niet laten. Voor de mensen die mee lezen en mee turen, ik ben deze maand m'n pil een aantal x vergeten in m'n 1ste week. We hebben gewoon onveilig sex gehad en we zien wel. Toen ik de test deed leek ik iets te zien, maar zoals Sanne al zei, de kruidvat testen hebben de laatste tijd van die streepjes die nader hand weg trekken ofzo!! Ik heb dochterlief baar fruit gegeven en toen ik naar de keuken liep zag ik dit! Ik lijk iets te zien maar ben voorzichtig met die testen..heb verder ook geen nieuwe meer hier. Ik ga uit van negatief,geen idee wanneer ik überhaupt moet menstrueren. Heb 24-6 m'n menstruatie gehad en precies 1,5week later weer een bloeding, en ben wel verder gegaan met m'n pil. Heb wel last van m'n (.)(.),stemmingsvol wisselingen en rommelende darmen. Al met al kan dit komen door het niet nauwkeurig slikken van de pil of een evt zwangerschap
Ik zie helaas niks ... maar op mn mobiel zie ik het altijd minder goed moet ik zeggen. Bij bij had ik dr test gespoeld vandaar dat hij wegtrok her streepje mar hij staat er nog steeds. spannend baby angel! Hoeveel dpo zit je waarschijnlijk? en het is dus niet gepland? ik duim voor je !
ow ik zie het al je weet niet wanneer je nod en eisprong is. miss was die bloeding een eisprongbloeding?
Hier toch nog een test gedaan zit te wachten Maar er komt al een heel licht lijntje lijkt het ..... spannend!!