Babyengel ik zie dus wel wat.... Sanne jeeeeeeh! Jij bent zwanger meid.....ik zou eerst weer een kruidvat doen morgen middag....is die weer duidelijker dan pas de cb. Je bent gewoon zwanger ,aar misschien ben je net te vroeg voor die cb en dan zou je ongerust worden voor niks, dus voor je eigen bescherming...geniet eerst van oplopende streepjes op de kruidvat .., id de streep donker genoeg die je de cb
Patty, gefeliciteerd meis!! Gaaf! Sanne, misschien is het inderdaad leuker om de komende dagen eerst nog te genieten van "oplopende" Kruidvat streepjes (ook al weet je dat je zwanger bent, steeds een donkerder streepje zien is ook leuk!!) En dan inderdaad zaterdag of zondag (lekker als je thuis bent) als extra cadeautje de digital doen. Dan kun je er heerlijk het hele (vrije) weekend van genieten. Maar goed, makkelijker gezegd dan gedaan als je zo staat te stuiteren (van zowel blijdschap als onzekerheid )
ja erg fek ... vooral omdat her de vorige keer is mis gegaan. maar toen ook pas later een posi test. als het goed is nu 3+6 dus echt nog superpril! zaterdag bbq met mijn ouders en zondag naar mls ouders. wil het eigenlijk heel graag vertellen .... morgenvroeg eem cb plus test doen en dan vrijdag ochtend of middag een kv test hopelijk oplopende genoeg voor een digi
Ik zou het wel bij een merk houden Sanne...dalijk is een test minder duidelijk en ga je jezelf weer gek maken, ik zou het zeker niet zo moeilijk gaan maken voor jezelf nu. Wie weet hoe ver je bent....je weet niet precies wanneer je ei was toch? Iig rond de 4 weken ben je da is zeker
Party, gefeliciteerd. Sanne jij ook gefeliciteerd, ben benieuwd hoe je test nu is? Bij mij duurde het erg lang voordat hij donkerder werd met opdrogen.
Hier ben ik het mee eens... Maar ook DAT is weer makkelijker gezegd dan gedaan als je zo enthousiast bent en TOCH nog zo'n test hebt liggen thuis. Dus kan me héél goed voorstellen dat je die toch ook wilt gaan gebruiken. Maar houd inderdaad in je achterhoofd dat een ander merk minder sterk kan zijn.
Ik bedoel dat ze geen cb plus enz moet gebruiken en dalijk teleurgesteld moet zijn...vooral na een mk ben je op zoek naar enorme bevestiging en dan zou ik het mezelf niet moeilijker maken Die cb kan ze altijd nog doen....de plus test dan.
ik ben op het werk ga geen testen meer bijkopen heb nog 1 kruidvat 2 cb plus 2 cb digital wil morgenvroeg de cb plus doen en vrijdagochtend die moeten dan ook oplopen en dan morgenmiddag de kruidvat. weer rond drie uur. als die ook is opgelopen zaterdag een digitale gok ik. hoop zo dat die dan positief is of raden jullie het in een andere volgorde aan? ben mu op t werk. zal zo in t toilet ff een foto maken van hoe de test nu is
of alleen de kruidvat morgenmiddag? dan is die op en vrijdagochtend en zaterdagochtend de cb plus testen lopen die op dan zondag een digitale?
Ik zou morgen de kruidvat doen....met die test van vandaag was de cb al zwanger 1-2 geweest denk ik. Dus als je morgen weer een mooie test hebt zou ik gelijk de cb doen, gewoon even je urine laten staan. En dan om de dag nog je kruis testen
Sanne hij is mooi ik duim dat nu alles goed zal gaan. Wat zei je mannetje ervan? En ik ga mee met het advies van lov.
echt?? morgen al?? omg!!! dus morgenmiddag de kruidvat als die donkerder is de digitale vrijdag de cb plus zaterdag de cb plus en wanneer de 2de digitale?? durf haast niet te hopen dat die eerste al zwanger aangeeft