Als ik zo'n appje van me foon moet geloven dan hebben we 4x geklust in de vruchtbare periode die morgen afloopt... Dus als dit niet wat gaat worden weet ik t ook niet meer
Babyangel, ik zie op zowel de originele als negatieve foto een streepje. Lea, van harte zwanger hoor. Starry zwanger gefeliciteerd. Sanne geen zorgen hoor, ik heb tot week 16 zo'n beetje roze/rood/bruin verlies gehad. Bij 16 wkn zelfs een flink stolsel en as we speak worden mijn ribben blauw geschopt
Heb net even gewoon voor de lol 2 ovutestjes gedaan.. Om te kijken hoe goed ze op de hcg werkte.. Dit is het resultaat.. Zou willen dat ik dit ook op me zwangerschaps testjes had..
ik wou het ook testten toen ik net zwanger was dus hoppa paar sensitest ovutestten tegenaan gegooid zag amper een streepje had nog cb smiley die ook gedaan en geen smiley dus hier reageerde die er niet op! Apart eigenlijk hihi
Mijn rijtje nog een keer.. Onderste test is van vanmorgen!!! Nog nat.. Net 15 min geleden gedaan.. Maar dut maakt me weer een stukje zekerder!!!
Dank je Jane! Heb er ook een goed gevoel over maar het bruin maakt me onzeker .... Net weer even flink lopen kokhalzen om niks dus dat zit wel goed. De dokter gebeld want ik moest nog een bloedtest doen. En ... het hcg kan ook gemeten worden!! Verwacht alleen pas na het weekend de uitslag maar goed .... Shirtje voor grote broer is besteld en we willen het misschien komend weekend aan ouders vertellen Ik krijg er meer vertrouwen in ... vanmacht erg rommelende darmen... veel lucht maar ook dat hoort erbij. Kom maar op met die testjes!!!
Cindii wat fijn! Ik morgen een cb plus test doen en zondag weer denk ik of maandag. Wanneer zou ik de cb digital weer kunnen doen? Donderdag? Afgelopen donderdag gaf hij 1-2 aan namelijk. En was 4+0 dus vlg week 5+0 (mijpaal ivm vmk)
Eerlijk.....ik zou een paar daagjes extra wachten Je kan nu met de plus test zien of het oploopt...dan zit het ook goed.
lov dus bijv de eeeste plus test maandag de 2de plus test donderdag en vlg week zaterdag de cb digital?
Sanne; ik testte op 4+0 2-3 weken dus dat snapte ik ook niet. VOlgens mij is dat net de grens, als je nu een test zou doen komt er waarschijnlijk ook 2-3 weken te staan.