Hier geen bloedtest nee, alleen urine, maar net naar toilet geweest en het gaat nu over naar rood, dus denk dat het einde verhaal is... Jij veel succes, jammer dat je tot maandag moet wachten duurt zooo lang voor je idee he.......ik heb trouwens voor mezelf snel 2 breezers in de vakantiekoffer gestopt
is dat zo lov? bij de afname zeiden ze waarschijnlijk vanmiddag al naja ... had ik maar geen bloedtest aangevraagd .. straks zijn de waardes laag en kan ik me daar weer druk om maken. iemand enig idee hoeveel hcg je met 4+1 in je bloed hoort te hebben? in het bloed is het hoger dan in de urine toch? en toch .... voelt het goed en anders dan bij de vmk. ik ga gewoon genieten en komend weekend gaan we de opas en omas inlichten
Ik moest een week wachten.... Kun je op internet vinden wat de waardes zijn.... Maar ben je nu de ha geweest of het zk?
Duurt vaak langer inderdaad Sanne, een week is normaal. Misschien dat ze het bij jou sneller doen maar omdat het vrijdag middag is pas maandag de uitslag hebben. Probeer je niet teveel zorgen te maken, hoe lastig het ook is. Je gevoel is goed toch? Probeer daar aan te denken. Ik moet zeggen, hoe vroeg het ook is dat dit voor mij ook anders(beter) voelt dan bij de test van mijn VMK want daar had ik al zo'n twijfelgevoel en die test was duidelijker dan deze. Dit voelt best oké al mag ik vast nog niet blij zijn dat wil ik wel.
De dokter belde ... toch uitslag! Hcg waarde van 65 ... ik had voicemail en ze zei dat dit een goede stijging was. Nog iemand die hier ervaring mee heeft?
Euhm ... bij het zh geprikt. Dokter zit ernaast dus eerst de brief voor het bloedprikken opgehaald en direct erna wezen prikken en nu dus de uitslag