Helaas zegt 1 hcg bepaling weinig, 65 is absoluut netjes maar een eenmalige bepaling zegt niks over de stijging en verdubbeling. Dan zou je na minimaal 48 uur nog een bloedtest moeten doen.
Ja stomme mk Lov Klopt Jane maar ze zei dat 10 normaal is dus een mooie stijging tot 65 al. Het voelt goed en ik ga er vanuit dat alles goed gaat dit keer! (ook al ga ik nu weer nadenken door je opmerking ...)
Tja loop leeg haha.. vreselijk wat haat ik dat en nu helemaal met dit weer.. heb ovu's dus wil aankomende maand die maar fanatiek gaan gebruiken. Maar als ik mn app zie , die geeft aan nod 7 september wordt ik niet blij van
Meis ik wil je absoluut niet aan het twijfelen brengen! 65 is hartstikke mooi, die van mij was 22 bij 4 wkn toen het niet goed zat. Je moet gaan genieten en deze keer gaat het goed over een maand of 8 hebben jullie je wondertje. Sorry als ik je aan het twijfelen bracht want dat is echt niet min bedoeling. Knuffel en bedoelde het echt niet verkeerd.
7 September?? Heb je zo n lange cyclus? Pff ... wanneer had je je afspraak bij de arts ook alweer staan? Hopelijk snel! En hopelijk is het geen od maar echt je nod de volgende keer... Je pendel was juist bij mij Zal binnenkort even mijn handtekening wijzigen als dat kan
Jane dank je wel!! Bij de vmk voelde alles ook anders ... kwaaltjes etc en durfde minder blij te zij . Gek he ... Nu zit het gewoon goed , daar wil ik graag op vertrouwen! Volgend weekend geeft de cb digital gewoom 2-3 of het liefste 3+ aan
Het komt echt goed, je gevoel zegt vaak meer dan genoeg. Dat had ik ook, zodra ik eindelijk die 2 duidelijke strepen had (ik zat er op te wachten ik wist gewoon dat het gelukt was) wist ik dat het goed ging komen en had een heel sterk gevoel over een meisje. Tsja zie onderschrift. We hebben zelfs met 8 wkn al de kinderkamer en kinderwagen besteld
Wil t deze maand nog alleen proberen. . K ga daarna wel naar de dokter ofzo.. we zien t wel.. ja mn cyclus is lang normaal in de 50 dagen of langer maar afgelopen maand na mk was ie 41 dagen
Ik ga morgenochtend toch maar de KV doen. Ben wel wat onzeker over die sensitest ben bang dat ie vals is omdat ik daar veel over hoor, maar het is niet echt een pennestreepje.
Ja veel verschillende reacties op de mogelijke zwangerschapstesten. Maandag zou ik overtijd zijn, dus afwachten maar