Ik had bloeduitslag 3 uurtjes later... Kan snel gaan. Wat betreft aantal GCH, dat kan héél verschillend zijn...
Ohw, goed Ik had 78 bij 4 weken. Lijkt weinig want sommigen hebben véle meer maar het moet gewoon mooi verdubbelen. Vandaar dat je best binnen een week nog eens bloed laat trekken
nog een keer prikken doen ze denk ik niet. hoop op 2 dikke plussen op de cb plustest komende week en volgend weekend een mooie cb digital met 2-3 of 3+ erop
ik test maandag of dinsdag pas opernieuw sinds gisteren zeurend pijn in onderbuik dus it can go both ways....en vooral misselijk ook maar dat wil niks zeggen Was ook de afgelopen week enorm geconstipeerd maar dat was deze morgen snel verholpen
Oké, ik heb een tuur testje! Vanmorgen een test gedaan, ong 11 dgn dpo. Had steeds zo'n last van maagzuur, en nog een testje liggen. Eigenlijk zonder verwachting gedaan, maar nu zie ik toch een licht streepje! Of ik zie spoken haha! Streepje verscheen binnen 5 min.... Zien jullie het ook?
Ik hou echt heel veel van jullie! Hahaha! Nu heel erg hopen dat het niet weer misgaat... *duim duim duim*