Bedankt starry en sterrenmama! Inderdaad laatste cryo, we zijn zo blij! Annelie: ik heb 10dpo al positief getest met cb indicator. Kv is bij mij echt nog niet zo duidelijk, vind cb veel beter!!
Jaaaaaaaaa, en toch feliciteer ik je weer meis!!! Ik ga super hard duimen dat dit een echt plakkertje is Dikke knuff meissie
Zo, net weer getest. 2x foutieve KV test. Bij de ene was het witte plaatje scheef aflopend bij de ander kwam een paarse stip te staan. Beide hebben grijze lijntjes. Bij de derde gelukkig wel goed, roze lijn weer duidelijk maar wel nog licht. Niet duidelijker dan die van gister ofzo. Klopt dat? Zo, weer genoeg paniek gehad vandaag. Die ellendige testen ook. Alle KV nu op dus haal morgen nieuwe al vertrouw ik ze niet meer. Dinsdag ga ik pas testen met de CB omdat dinsdag of woensdag mijn NOD is. Nu ben ik het vertrouwen helemaal kwijt dus ik durf ook niet eerder. Ben echt bang dat het misgaat, hoe groot is die kans eigenlijk. Weten jullie nog andere goede tests die ik kan gebruiken want mijn vertrouwen in KV is nu wel een beetje weg.
Goh.. Weten jullie of hcg van verschillen in een potje. Die ene test waar eerst een heel heel licht lijntje op te zien is is nu ineens een dikke duidelijke. Die ik zonet heb gedaan os nog licht. Vaag hoor! Zie hier de foto(onderste twee van vandaag op de foto de tweede rechtste testen) heb er nog een maar daar kun je het lijntje niet goed op zien ook omdat dat witte afliep dus die is niet goed gegaan, de c lijn daarvan is zelfs licht. Van welke kan ik nu uitgaan? Ze komen uit hetzelfde potje! Eentje is 10 minuten later gedaan dan de andere
Ja moet er ook wel om lachen maar ben echt verbijsterd hoe dit kan. Is die mooie duidelijke nu ongeldig ofzo? Hij lijkt me niet vals.
Annelie stop met testen ... Kruidvat droogt tegenwoordig erg langzaam op. Hcg verdubbelt zich om de 2 a 3 dagen dus een dag verschil kan idd uitmaken. En niet iedereen krokgt mooie oplopende testen terwijl alles goed zit. Ik zou idd de cb met indicator doen (kan nu al gezien je laatste duidelijke test) . Kijk over een paar uur nog eens naar je testjes dan zijn ze al duidelijker. Hier ook kruidvat gedaan en de ene dag om 15 uur een duidelijkere streep dan die van de dag erna om 13 uur. Balen natuurlijk maar gister die positieve cb plus test en woensdag weer. Zaterdag ga ik weer voor een digitale en dan zijn de testen op. Gelukkig maar want anders maak ik mezelf alleen maar gek. Zekerheid dat het goed gaat heb je niet. Geniet nu van het zwanger zijn want dat ben je. 1 op de 10 gaat mis volgens mij maar ja ... bij sommige gaat alles meteen goed en sommoge hebben veel oech en verdriet waarbij het vaker misgaat. de onzekerheid is niet leuk ik weet het .... maar als het goed voelt blijf erin geloven! wij gaan zo naar schoonouders om het te vertellen. en vanavond vertellen we het vrienden die komen bbq en. een stuk of 10. Het voelt goed en vopr nu zit het goed dus daar gaan we vanuit!!
Jaaa je hebt ook gelijk natuurlijk! Wil er ook zo graag van genieten n gisteren was ik lekker zeker van m'n zaak maar dan komen zit soort testen en dan zit ik weer in de rats.
Ik bestel altijd bij 123thuistesten.nl, nog geen ervaring met de zwtesten( de 28ste mag ik ermee testen!) maar de ovus doen t wel altijd goed bij mij.... Dus misschie dat ze zwtesten ook wel goed zijn..?
zwanger of indrooglijn....wat denken jullie? Heb de tijd niet bijgehouden dus weet niet of de lijn voor de 10 min of daarna zichtbaar werd...de testen zijn van 5 en 4 dagen voordat ik ongesteld zou moeten worden. De lijn is erg licht maar zou dus ook kunnen komen omdat ik vroeg heb getest...? Of toch een indrooglijn? Twijfel-twijfel! Hopen iig dat het raak is!
@annelie, die zijn hardstikke positief hoor, ik heb met kruidvat ook alleen maar helelichte lijntjes gehad en met cb een dikke kruis, dat was vroeger altijd andersom, kruidvat is niet meer wat het was, het duurt nu ook langer voor er een streep komt.