@Nova: Ja, waarschijnlijk vond ze het daar nog wat vroeg voor. Ik zal nog wat afwachten en geduld hebben . Het meest ambetante is eigenlijk dat ik veel last heb van allerlei ontpillingsverschijnselen (zeurende buik, misselijkheid,...) maar dat ik mijn regels niet krijg. Natuurlijk had ik niet gedacht dat ik meteen zwanger zou zijn, maar nu heb je zo'n gevoel dat je niet eens een kans krijgt... Maar goed, 2 maand is nog niet lang, nog ff op tanden bijten . @Fruitvliegje: Ik zie ook niet echt iets. Mss op de 2e foto, maar toch wel heel lichtjes.
De laatste die ik zelf gedaan heb was vorig weekend. Ik vermoed dat de huisarts bij de bloedtest wel gezien zou hebben mocht ik zwanger zijn . Maar goed, je weet natuurlijk nooit. Ik heb nog goedkope testjes liggen, zal er morgen eentje doen . Ik zie trouwens dat jij bijna je eerste echo hebt. Super spannend! Proficiat!
Dank je! Ja komende vrijdag hebben we de eerste echo... is zo spannend of we een kloppend hartje zien! Heb er wel een goed gevoel over, net zoals bij onze dochter, maar toch... eerst zien dan geloven
Alle positieve testers gefeliciteerd hopelijk mag iedereen een prachtige zwangerschap beleven!! Dames, Mag ik jullie oordeel over mijn tuurtest..
Thanks meiden!! Ik had zo sterk het gevoel. Zit nu 8 dagen na tp, 13 dagen na Ovitrelle en heb al een negatieve test gehad. Als vrijdag de bloedtest goed is gaan we pas echt juichen!
Nou, hier ben ik weer, zit nu op vakantie en nog niet ongi. Supermarkten geeft streep binnen leestijd, maar niet zo dat het mij overtuigd heeft.... Foto volgt even kijken hoe dat moet met mobiel
Jaaa dat is echt wel een positieve test!! Die testen blijven behoorlijk licht, ik heb daar ook mee getest 6 dagen na tp, had ongeveer net zo'n streepje. Toen testte CB digi ook al positief trouwens!
Hier nog even mijn zwanger&kids testjes van gister en vandaag. Zit nu 8 dagen na de terugplaatsing van onze cryo! (blastocyst) Durf het wel te geloven nu