Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke!) ovulatie en zwangerschapstesten ->deel 21

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door smiley3, 3 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Als je in de MMM zit moet je regelmatig bloed gaan prikken en/of echo's doen om te kijken hoe dicht je tegen eisprong zit, dus ja, dat kan zeker en vast...

2. Kimmytje

Yeeyyy! Mooi! :)

3. Kimmytje

Ik zie een streep, als je ondertussen idd al een negatieve test gehad hebt zou ik zeggen gefeliciteerd! :)

4. Kimmytje

Proficiaaaaat! :D

5. Kimmytje

Ik zie niet direct iets, sowieso voor 5 dagen na NOD zou die toch echt duidelijk(er) moeten zijn...

6. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    en annelie??

op de kruidvat plus test zie ik niks helaas

7. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Ben toch eigenwijs geweest en toch nog getest! Een mooie streep, mooi duidelijk! Was toch een kwestie van teveel urine gebruikt hebben bij die vorige. Werd namelijk boos toen er geen c lijn verscheen dus ik heb er toen nog maar 7 druppels bij gegooid, blijkbaar geen goed idee. Opluchting hier. Morgen de CB test en een bloedtest vragen en dan beloof ik plechtig dat ik geen testen meer doe de komende tijd!

Deze test is niet te licht toch voor 4 weken????

8. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Hij is hartstikke mooi :D

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

ik had het over puur bloedprikken

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

hartstikke goed!

11. Kimmytje

Lov, ik ook, aan de hand van enkel bloed prikken kunnen ze heel veel zien. (dit doen ze soms, zodat je niet elke keer een inwendige echo moet krijgen, omdat je dikwijls toch wel een aantal keer moet gaan)

12. Kimmytje

Ik wil hier trouwens ook nog even aan toevoegen dat iedereen recht heeft om zijn mening te zeggen en/of vragen te stellen, en dat hier niemand beheerder van dit topic is, wat jij volgens mij met momenten wel denkt te zijn.
    Laat iedereen zijn zegje doen, en breek niet altijd iedereen zijn opmerkingen af als je denkt het beter te weten.

13. Kimmytje

Zeker mooi! :)

14. Veratjuhh

Veratjuhh Lid

13 mei 2013
    65
    0
    0
    Werk op een BSO
    Moerdijk
    Hallo allemaal,

Even een vraagje..
    Mijn spiraal is er in maart uit gegaan.. en we hebben maar 2 en halve maand hoeven wachten tot mijn cyclus weer gewoon liep.
    Door middel van ovulatie testen zag ik dat mijn cyclus weer begon..!
    Nu is het zo dat ik mijn eisprong 1 deze dagen zou moeten hebben maar test nu al 3 dagen positief op eisprong..?? Iemand ervaring mee..?

alvast bedankt voor de reacties..!

15. Kimmytje

Kan het niet zijn dat je zwanger bent? Dikwijls denk je dat je cyclus nog niet helemaal ok is maar is er wel ergens een eisprong geweest.
    Heb je foto van de testjes? Want zijn de strepen echt heel duidelijk?

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

#3696 Lov23, 22 jul 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 jul 2013
    Heb je het nu tegen mij:$

Zo ja waar komt dit vandaan ?
    Omdat ik me afvraag of het met een bloedtest kan, waar we overigens allang uit waren gekomen en jij opeens weer een antwoord op hebt?
    En nee ben niet de beheerder maar wel al een langere tijd dan jou hier. Voel me daarom niet beter als een ander overigens;)

Zit hier om anderen te helpen en om testjes te bekijken...niet om dit kinderachtige gedrag dat je het even weet. Voor mij is het klaar en ga ik nu weer over op testjes kijken en vragen beantwoorden van mensen die daarom vragen.

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Heb je misschien een foto van je testen?

18. Veratjuhh

Veratjuhh Lid

13 mei 2013
    65
    0
    0
    Werk op een BSO
    Moerdijk
    Bedankt voor je reactie,

Ja daar heb ik ook al aan gedacht maar lijkt me zo onwaarschijnlijk omdat mijn vorige eisprong voelde.. en daarna precies 14 dagen later ongesteld werd..! Deze ronde heb ik hem niet echt gevoeld.. ( helaas testen zijn weg.. wil morgen ochtend weer 1 doen wie weet is er dan verandering.. )
    Mijn urine is trouwens de laatste dagen ook erg donker maar of dat een teken is? Het kan bijna niet.. Ik zou 3 aug weer ongesteld moeten worden..

19. Kimmytje

Ja, ik heb het zekers en vast tegen jou, ik heb al eerder een hap en een knauw van jou gekregen en zie je dat naar anderen toe ook regelmatig doen.
    En wat "ik ben hier al langer dan jou"? Ten eerste, wat maakt dat uit? En ten 2de, ik ben een jaar eerder dan jou geregistreerd.
    Naar mij toe straal jij uit dat je denkt dat jij hier de beheerder bent en altijd op alles het correcte antwoord hebt, en als iemand anders daar niet zo over denkt, dan zal die persoon het zeker geweten hebben, weliswaar moet je tussen de lijntjes lezen met momenten maar het is zo.

En sorry, ik zit niet snel op mijn paard, maar voor zulke dingen ben je bij mij aan het verkeerde adres.
    Ik kom hier ook om te ontspannen, om anderen te helpen, maar vooral om blij te zijn voor diegenen die zwanger zijn.

Ik heb al enkele keren mijn mond gehouden naar jou toe, maar nu is het echt wel welletjes geweest.

20. Kimmytje

Ik zou toch eens een testje overwegen. Je bent nog niet zo lang met de pil gestopt dus je lichaam kan nog behoorlijk met je spelen :)
    Dan heb je toch zekerheid.

Deel Deze Pagina