Ik snap gewoon totaal niet wat jij bedoelt....je hebt schijnbaar een probleem met mij. Prima mag zit ik niet mee verder....ik ben eerlijk in mijn meningen en ik zit hier om anderen te helpen.. Ga daar nu ook weer vrolijk mee verder als je het niet erg vindt..want wat jij zegt slaat helemaal nergens op. en oh ja mijn account is eens weggeweest zit hier toch al vanaf 2007..maar verder niet belangrijk
Nou ik ben daarintegen heel blij met lov en vele anderen met mij! ik vind direct en duidelijk antwoord altijd wel fijn, en ze bedoeld het echt niet negatief, het word door anderen gewoon heel vaak verkeerd opgevat! Deze discussie heb en we nou al tig keer gehad en ben er een beetje klaar mee.. Hou het gewoon voor je, we zijn hier om testjes te bekijken en onze mening daarover te geven. Zullen we ons daar nu gewoon weer mee bezig houden inplaats van misplaatste hormonale opmerkingen naar elkaar toe
Tja, je kan niet met iedereen evengoed overeen komen zullen we maar zeggen hé. Tis zoals Love een tijdje geleden al aanhaalde, ik ben een Belg, het zal daar wel aan liggen. En feit dat deze discussie nog al gevoerd is, wil zeggen dat ik niet de enige ben. En ik weet ook zeker dat ik niet de enige ben. Plus, dat ik niets voor mezelf hou, wat op mijn maag ligt, moet eruit. Simpel. En verder reageer ik er niet meer op. Back to on topic!
haha ja zeg maak jij het nog iets mooier nu maar thx voor je reactie meid! Ach niet iedereen kan ertegen als mensen eerlijk zijn...ik ben en blijf zo. Velen waarderen dat wel namelijk. Ik kwets niemand en dat vindt ik belangrijker @Kym zit je die opmerking nu zo dwars dan hahaah valt me van je tegen want was echt een grapje...dacht dat jij daar wel tegen kon oke dan on topic weer...ik heb mijn portie wel weer gehad
Je kwetst niemand? Ga dan maar snel eens wat teruglezen, en vergeet niet dat de éne al wat meer dan de andere kan verdragen... Sooo, zijn er nog leuke testjes vandaag?
Oke on topic nu dames!! Gefeliciteerd nieuwe zwangeren en voorzichtig gefeliciteerd voor de lichte tuurtestjes!
Kimmytje sorry hoor maar dit slaat nergens op. Lov toont interesse en wil (in mijn ogen) dingen "leren" over dingen die ze niet weet. Ik vind haar 1 van de meest betrokken personen die zich in dit topic laat zien. Ze is eerlijk in de dingen die ze ziet en dat word gewaardeerd. Dat jij dat anders ziet is verder jou probleem en tsja dan reageer je toch niet in dit topic?
Mooie test annelie en nu niet meer testen hoor want je maakt jezelf alleen maar gek!!!! en waarvoor krijg je een bloedtest? die wordt niet zomaar gedaan dacht ik ... of kom je uit belgie want daar gaat dat makkelijker volgens mij. lov en kimmy miss via pb verder spreken? zijn er nog (tuur) testjes???
@june: ik zit gewoon door testen meid. Een huisarts kan niet aan 1x bloed prikken zien of jou eisprong eraan komt. Elke vrouw heeft andere hormoonlevels. Je kan er alleen conclusies uit trekken als het meerdere maanden ook meerdere keren per maand geprikt word zodat de arts ook jou waarde weet aan het begin van je cyclus. Vind het dus heel slecht van jou arts dat hij zomaar dan al zulke uitspraken heeft gedaan.
Is het normaal dat test streepjes een beetje wisselen in duidelijkheid? Ik had gisteren dus 3 testen waarvan er 2 het eerste halfuur foutief waren en later knalpositief zijn geworden en een die meteen positief was, wel lichtere streep. Die van vandaag was lichter die dan twee knallers maar duidelijker dan die derde van gisteren. En nee Sanne, ik test niet meer hoor! Maak mezelf inderdaad knettergek; ook omdat ik niet weet wanneer m'n NOD is en dit m'n eerste zwangerschap ia. Morgen nog de CB, die heb ik nog liggen en dan wachten op de echo en proberen te genieten! Vin het leuk dat onze echo's op dezelfde dag zijn
Ja hoor, tuurlijk kan dat wisselen, je urine is de éne keer wat meer geconcentreerd dan de andere enzoverder. Maar een streep is een streep hoor, gewoon lekker genieten
Klopt, ze moeten je wel al enige tijd opvolgen om te weten "hoe je in elkaar zit", en natuurlijk regelmatig echo's doen ook.
Thx Jane Logan kijk dat is een duidelijke uitleg ...! Annelie...jij hebt kruidvat testen gedaan he? Die zijn tegenwoordig niet meer zo goed als vroeger, vroeger kon je doortesten en zag je altijd alles mooi oplopen. Nu zijn ze niet meer zo constant als vroeger en zeker niet meer zo goed. Dus het kan zijn dat het aan de test ligt dat deze opeens wat lichter is of aan je schommelende hcg ... Ik zou nu gewoon een paar daagjes niet meer testen, misschien nog eentje doen over 4 dagen....die moet dan wel duidelijker zijn. Maar voor nu gewoon erg blij zijn
Daarom snap ik dus niet dat haar huisarts z,n uitspraak doet na 1x bloedprikken ging het maar zo makkelijk had ik tijdens de MmM een stuk minder vaak naar t ziekenhuis op een neer gehoeven
Ja heb kv testen gedaa. Lov! Test morgen nog en dan niet meer. Als ie na 4 dagen niet lichter is word ik gek en ik heb geen testen meer en geen zin meer om te kopen. Over 2,5 week de echo en dan zien we het wel, dat lijkt me de beste oplossing. Of vinden jullie het toch verstandiger om dan toch een test te doen?
Ik zou die laatste een paar daagjes later doen maar jij moet doen waar jij je goed bij voelt. Succes en komt vast helemaal goed hoor