Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke!) ovulatie en zwangerschapstesten ->deel 21

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door smiley3, 3 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Ziet er goed uit! Nogmaals gefeliciteerd! :)

2. Kimmytje

Neen, sorry meid... Binnen 2 daagjes nog eens testen :)

3. Kimmytje

Ik zie iets, maar ben ook niet zeker van de kleur. Is de streep roze?

4. xylina

xylina Fanatiek lid

20 dec 2011
    1.678
    0
    0
    ik werk in de gehandicapte zorg voornamelijk nacht
    zuid holland
    Feli nieuwe zwangere

Madelein ik lijk in de verste verte een streepje te zien...

5. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Dankjewel allemaal voor de felicitaties! Ik ben heel erg opgelucht en blij, nu maar wachten tot de echo over 2(!!) weken al. Spannend, hoop dat ze iets kunnen zien.

Mijn darmen knorren en borrelen er aardig op los, volgens mij hoort dat erbij!

verder wil ik ook iedereen feliciteren die een positieve test heeft gehad de afgelopen dagen. Was een beetje met mn eigen zorgen bezig dus heb niet zo gelet op anderen, sorry!

6. Bollen

Bollen Fanatiek lid

22 jul 2013
    1.422
    7
    38
    NULL
    NULL
    Ik zie wel wat, je hebt n soort zelfde test als ik. Is vandaag je nod? zou morgen of overmorgen nog eens testen.
    Gek wordt ik ervan ;) ben haast geneigd een roze stift te pakken en hem zelf in te kleuren ;).

7. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Hahahahahahhaa herkenbaar!
    Ja gister of vandaag is m'n NOD. Ik heb een lf van 12-13 dgn en vandaag 14 dgn geleden eisprong gehad. Ik weet nog van m'n vorige zwangerschappen ( helaas allemaal mis gegaan) dat ik de eerste week na NOD vage testen bleef houden. Ze werden heeeeel langzaam donkerder. Pas na 2 weken knallers!

Kom net thuis en het streepje staat er nog :). Lijkt zelfs rozer opgedroogd.
    Erg spannend en onzeker weer...

Wanneer was jou NOD bollen?

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Lijkt mij niet goed doorgelopen helaas...streepje is ook een beetje scheef?

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hmmm nu ziet de test beter uit!
    Spannend hoor....zo begon het bij mij ook:D
    Ga je morgen weer testen?

10. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    @ Lov23: Haha het is inderdaad wel spannend! Het streepje is wel gewoon recht, blijft lastig om die lichte dingen met een telefoon ( camera is even op vakantie met een vriendin haha) goed erop te krijgen. Het streepje begon een minuut na het doen van de test te komen, eerst duidelijk licht roze, maar na 5 min was het meer een soort schaduw geworden ( net als mijn test 2 dagen geleden). Maar nu is ie weer echt roze opgedroogd.
    Bij mij begon het ook zo. Even ter vergelijking mijn oude topic van vorig jaar opgezocht ( deze zw eindigde in een MA). Het eerste fotootje was iets van 5-6 dagen na NOD.... http://www.zwangerschapspagina.nl/ben-zwanger/373857-weer.html
    Ik ga over 2 dagen weer testen. Durf er nog lang niet op te hopen dat het echt raak is, en mezelf gek maken met elke dag van dit soort vage testen heb ik geen zin in haha!

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja ze beginnen altijd licht:D maar een begin is er!!
    Als het streepje maar gelijk kwam ... Dat opdrogen doen de kruidvat idd tegenwoordig erg langzaam...helemaal normaal;)

Ik ga heeeeeel hard voor je duimen dat het deze keer een plakkerd gaat zijn!

12. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Lief van je!! Thanks!! Die van jou is al een eindje onderweg zo te zien! Gefeliciteerd!!
    Ja streepje kwam snel. Had net mn lenzen uit gedaan ( nachtlenzen, dus die doe ik in de ochtend uit ;) ) en dacht eerst dat ik gewoon nog niet helemaal scherp zag ( en ze dus zag vliegen).

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahaahah nee hoor je ziet ze niet vliegen :D

Ja gelukkig! Nu 2 mooie echo's gehad en ik heb er nu wel vertrouwen in.
    In het begin is het allemaal onzeker he...jammer maar goed.;) nu wil ik echt helemaal genieten. 8 aug mogen we weer:D

14. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Is zeker onzeker... Zeker als het al zo lang duurt, en een aantal keer mis is gegaan. Als we in november/december niet spontaan zwanger zijn gaan we een IUI traject in wegens onbegrepen verminderde vruchtbaarheid... We zijn dan al bijna 3 jaar bezig...
    Dus ik hoop heel erg dat we dit niet hoeven en dat het nu toch stiekem raak ik! Tegelijkertijd probeer ik mezelf niet te veel hoop te geven en te denken dat het niet raak is.

15. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Wat mooi dat je echo's goed zijn! Lekker genieten nu!! En over 2,5 week weer even spieken naar de kleine :D Leuk!!

16. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Ja volgend jaar voorjaar of zomer op vakantie, dan wil hij er weer voor gaan:). Eerst nog een jaar met z'n tweeën genieten zegt hij, maar ik had het liefst dit jaar alweer begonnen :)

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou en dan heb je toch zeker genoeg gewacht he meid:(......
    Mannen he...

Madelein oh ja dat is lang zeg:( dan hoop ik nog harder dat het deze keer gelukt is !!

18. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Positieve testers gefeliciteerd! :D en twijfeltesters ik duim voor jullie hoor!! :)

19. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    @ Poppemie: juich jij maar raak :D YIEHAAAAA!

20. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Ja zal ook een beetje de angst voor het onbekende zijn denk ik, Maja afwachten maar weer :( kom vanzelf zegt hij haha

Deel Deze Pagina