Mijn NOD is donderdag/vrijdag. Als mn temp zakt naar 36,5 dan ben ik de sjaak. Zit nu op 37,2 dus ben benieuwd of t zo blijft. Ik heb net zo'n test als jij, mn foto staat in t topic wat verder naar beneden. Ik ga niet meer testen. Mocht ik zondag nog geen duvels hebben dan pak ik er weer een. Kan die dingen onderhand vanuit huis gaan verkopen hahaha. Testen jullie eigenlijk met je partner erbij of doen jullie het alleen en vertel je het daarna?
Ik test alleen, mn vriend hoort het wel als t zover is, hij is te nuchter voor al die vage lijntjes etc..
haah evii deed ik ook altijd hoor... Essje hoop dat je niet mee zo lang hoeft te wachten dan meid Nou geen testjes meer vandaag?
Ja ik strakjes Ik testte smiddags erg positief dus ga een filmpje maken voor mezelf van de test en zal hier nog een foto komem spammen. en dan wachten tot zaterdag voor de cb digital ... ben er best zenuwachtig voor ... hoop zo dat hij is opgelopen!!!
Binnen 10 seconden ( inclusief de 5 seconden van het in de urine houden ) had ik een mooie 2 de streep er staan En zie hier .... Volgens mij is de lijn nog donkerder dan het minnetje ♡♡♡
Wart lief van jullie dat jullie hebben willen meekijken...ik vat het nog steeds niet helemaal maar dat komt vast wel hihihi.... Deze morgen nog zo'n testje gedaan. Het werd niet donkerder maar kwam er wel gelijk bij op te staan en dat was gisteren niet het geval. Morgen clear blue...gewoon ter bevestiging hihihi... Wil het woordje zwanger zien staan!
Dank je Lov! Alleen helaas blijven ze niet mooi. Maar de kruidvat ook niet. Hopelijk komt mvm snel langs dan kan ik nog een testje doen
Moet zeggen dat ik de kruidvat altijd bewaar...ze zijn nog goed hier De Mvm test blijft idd ook mooi... Beetje gerustgesteld nu?
Hier zijn de streepjes lichter geworden lijkt het van de kv. mvm heb ik toen wel bewaard Ja ben wel gerust. Het voelt goed. alleen lijk ik (Nog) minder kwalen te hebben dan bij zl. Maar dat kan nog komen natuurlijk. Wel vergeet ik veel en heb ik het gevoel een wolken dek in mijn hoofd te hebben, ben ook duf en moe in mijn hoofd ... maar dat kan ook van de warme komen oooh had ik maar alvast die cb digital in handen met 2-3 of 3+ ! Met hoeveel weken had jij welke uitslag lov?