Gefeliciteerd Cindii!! Hoe ver ben je nu? Hier op de 18de de cb digital op 1-2 weken en ik hoop zaterdag zo n zelfde als jou te hebben!
hahahahah sanne, ik heb ook al zo'n hele riedel!!! vandaag staat er eindelijk 3+ hoe kan ik een foto hier plaatsen????
*Stuitert* Laatste keer dat ik testen spam hoor. Vandaag was eigenlijk pas mn nod, dus net nog even snel 2 testjes gedaan (niet met ochtendurine dus). Het streepje van de plus verscheen echt binnen 1 seconde Geen idee waarom ie de test draait, maar maakt ook niet uit
Ik zie niet direct iets, sorry meid... Op uitzondering van dat streepje vlak naast de controlestreep maar die staat echt veel te dicht...
Mag ik jullie iets voorleggen.... Zaterdag positief getest. Wel een vaag streepje (geen tuurstreepje) - Kruidvattest (2v5). Toen ook een ander gedaan (van internet) en die gaf aan 'Pregnant'. Dus die gaf zekerheid. Maar aangezien dat lichte streepje me 'dwars' zat, zondag nog een 2v5 test gedaan, maar streepje net zo licht. Toen vernam ik dat hcg elke 2-3 dagen verdubbeld, dus daarom een dag ertussen gelaten en vanochtend weer getest. En weer is die test licht (2v5), maar de CB gaf 2-3 weken aan. Maar waarom blijft de Kruidvat-test zo licht? Zijn die testen niet meer wat ze geweest zijn (1,5 jaar geleden testte ik nog met een dikke streep de dag na nod) of ....?? Gelukkig dat cb 2-3 weken aangaf. Dus er is geen twijfel mogelijk. Maar toch blijven die lichte streepjes in m'n achterhoofd hangen. Stom hè!
Heel apart inderdaad! De kruitvat testen zijn wel veranderd sinds kort, zijn niet meer zo donker als eerst maar je hebt een mooie duidelijke digi dus zou me geen zorgen maken als ik jou was! Gefeliciteerd met je zwangerschap
De test van vanmorgen was vies opgedroogd dus die heb ik eruit gelaten. Op mijn profiel heb ik er een foto van mijn 2 testen geplaatst. De bovenste van gisterenavond en de onderste van deze avond. Precies toch al wel wat donkerder eh?