Niks te danken hoor Nou als je test gister lichter was loopt het idd op. Ik ben eens benieuwd wat je morgen voor een streepje krijgt!
@Linda: is nog wel moeilijk te zeggen, hoor. Zou idd wel heel snel zijn je ei. Maar als de test nog zo licht is, zal je eisprong nog wel een paar dagen duren, dus dan kan het wel kloppen. Maar even doortesten (op dezelfde tijd elke dag) tot je een donkere ovulatietest hebt. Het is echt zo dat een lichte ovulatietest niets zegt. Vaak gelezen dat dit vaker voorkomt en daarna ook ineens weer wit kan zijn. Maar dit hoeft niet. Bij mij liep het vaak wel op. Succes!!
Zien jullie iets of denk ik iets te zien? Volgens mij denk ik het (omdat ik weet waar de streep moet komen) , maar ik wil toch jullie deskundig advies. Deze is van kruidvat, na afleestijd. volgens mij zit ik 2 (of 3) dagen voor nod, niet 4 zoals mn onderschrift
Deze was binnen de tijd... of hij roze is? Ik weet het niet, hij is zooo ontzettend vaag dat ik het niet kan zeggen
oh ja zie wat je bedoelt.... Hmmm weet het niet..misschien eens in de middag testen..soms testen vrouwen dan duuidelijker