@Tikske ik zie precies ook wat maar zo vaag...zou nog enkele dagen afwachten want deze testen geven tegenwoordig vaak valse streepjes. Duimen voor een duidelijkere test ....!!!
Inmiddels 1 dag voor de bloedtest en nod. Ik ben erg teleurgesteld in testpoint maar z&k is volgens mij duidelijk
Dankjewel!! Ik wacht toch even de CB af en de bloedtest af... Daarna ga ik op zoek naar een mooie banner.
Else gefeliciteerd! Hier is mvm geweest. Ik had van 11 tot 13 mijn plas opgehouden maar helaas erna super lichte urine. Het is dus een lichtroze streep in tegenstelling tot de mvm test van zl. Maar ... ze heeft me nog een test gegeven om zelf te doen met geconcentreerdere urine!! En zaterdag dus de cb digital. Vriendin had vandaag 3+ en stiekem ben ik een tikkie jaloers
Ok nu begin ik het wel te geloven 1 dag voor nod Alle meiden die positief hebben getest gefeliciteerd!!!
Hallo, Het is voor mij weer even geleden dat ik uberhaupt een test heb gedaan... Nu vroeg ik me af hoe het nu zit met die kruidvat testen?? Ik weet ook niet op welke dag ik in mijn cyclus zit.. Vorige maand een paar dagen aan de pil toen een doorbraakbloeding... Hier de foto's van de test van vanmiddag...
Ik zie iets maar of het een streep is vind ik moeilijk te zeggen mss morgen even testen met ochtendurine