hoe zit dat nu met die kruidvat testen?? 4 jaar geleden waren ze goed maar lees nu allemaal andere dingen??
ik zie niks helaas maar dat heb ik wel vaker op mijn telefoon lov ja licht he maar goed ... de urine leek net verdunde limonade zeg maar ech heeel erg licht. het streepje kwam wel meteen ... naja. ik ga denk ik morgenvroeg of volgende week de andere doen als ik wel geconcentreerde urine heb
Ik had toen ook geen ochtendurine gebruik...wel zo lang mogelijk mijn plas opgehouden... Gewoon weer een nieuwe doen morgenmiddag en wel zo lang mogelijk ophouden.
Ja ze drogen langzaam op en soms heb je een slechte ertussen ... Als je dan wilt gaan doortesten bv zit er soms opeens een lichtere tussen waardoor je schrikt. Zie dat hier zo vaak langskomen..l
Lov ja ik had het 2 uur opgehouden, maar teveel gedronken (2 glazen) oeps!! Ik kijk eerst hoe mijn urine is morgenvroeg, is die geconcentreerd genoeg dan doe ik de test, anders wacht ik misschien een weekje.' En dan zaterdag de cb digital. Vriendin had vorige week dinsdag 1-2 erop staan en vanochtend al 3+ !! Daar hoop ik stiekem ook nog steeds op
Dank je Lov! domme doos die ik ben ben ik gaan googelen op lichte mvm test en kom slechte verhalen tegen ik hoop morgenvroeg een knaller te kunnen showen!
Vergeet die test maar......morgen een nieuwe doen hoor idd even goed kijken hoe je urine eruit ziet van te voren
Jeeeej vanochtend eindelijk weer een mooie knaller van een ovutest! Na veel vage, donkere streepjes is dé knaller toch nog gekomen.
Haha de afgelopen rondes heb ik steeds van die super-knallers gehad, check m'n album Hopelijk is er dit keer wél raakgeschoten
flora mooie knaller! Hier toch ook wel een knaller al zeg ik het zelf Na een nacht van 20 tot 6 geslapen te hebben wel een mooie mvm test