Oh, maar 1 dag voor NOD, dan zou er 1-2 moeten staan, kan het zijn dat je al ietsje verder bent? Of mss zijn het er 2? Of maak je veel HCG aan Wanneer heb je bloedtest?
Ik zie heel vaag iets, morgen nog eens testen, of overmorgen. Kruidvat testen zijn idd slechter dan vroeger, ze geven vaak valse streepjes en bij mij bvb werden de strepen nooit heel donker...
Nou hier mijn test.... Hoe betrouwbaar zijn de action testen?? Heb nog wel een CB digi test, maar die wil ik alleen gebruiken bij een duidelijkere streep..... een streep zie ik wel... zelfs ietsjes duidelijker in het echt.... Oh hoop het zo!!
Dat is niet mogelijk, ik heb exact 2 weken geleden de punctie gehad en maandag 15 juli de terugplaatsing.. Het is erg druk daar binnen denk ik.
Action testen hadden bij mij meer HCG nodig dan kruidvat testen. Ik denk dat je er vanuit kan gaan dat deze positief is! En zou eventueel over 2 dagen een CB doen, al denk ik dat 'ie nou ook al wel positief uitslaat. CB met indicator zijn redelijk gevoellig.
Hey Mariannetje Ik zie toch wel duidelijk iets! Ik zou zekr eens een kruidvat doen...! Action is niet zo gevoelig namelijk...
Kan best hoor ik had 1 dag voor 1-2 en 5 dagen later al 3+ op de test zoals Lov al zei de een maakt sneller hcg aan als de ander
Cb met indicator is een indicatie net als de opmerkingen dat als een test snel een knaller is of snel 3+ aangeeft dat het een tweeling is. Dat kan maar hoeft zeker niet zo te zijn.
Yup, zolang ik me rustig houd we blijken een klein kindje te gaan krijgen en vanaf morgen officieel zwangerschapsverlof dus mag gaan aftellen nu.