Hoeveel dagen voor nod? Ik had 4 dagen ervoor omo witte test, was toch echt zwanger. 1 dag na nod weer getest en was nog heel licht. Spannend!!
Proficiat aan alle meiden met mooie testen. Die van mij was vanochtend negatief, dus die van kv van enkele dagen geleden zal het ook geweest zijn... Ik probeer een volgende x niet meer zo te turen
Hey dames! Zien jullie iets? Ik zelf wel ook al is het heel vaag Denk nu ongeveer 12 dpo maar dat weet ik niet zeker. In het echt is hij duidelijker maar dat hoef ik jullie niet te vertellen
Ja want er staat me iets van bij...als je die test nog hebt moet je ze eens onder elkaar plaatsen en een foto maken
Die heb ik weg gegooid daar stond echt niks op die was spier wit hihi maar denk dat ik morgen sowieso nog een testje doen
Nee klopt. Jij had gereageerd op een topic over nod niet dat ik me daar aan ga houden Ben zo nieuwsgierig!!
Ja erg mooi Lov ! Echt DE bevestiging voor mij dat mijn gevoel klopt dat het dit keer wel goed zit Babylove ik zie niks maar kijk vanavond nog eens op de pc op het werk
Jammer is dat he! Ik had dat ook bij dochter ik haalde hem heel trots uit de la om hem aan mijn zus te laten zien... stond er niks meer op dus eeeeuh ja ik ben echt zwanger hoor!!
Eigenlijk een mailtje naar cb sturen. Ze zijn best prijzig dus mag je ook verwachten dat het dan min 24 uur blijft staan. Zou het gewoon proberen.