Hoi meiden even jullie mening een week geleden precies deed ik de cb en die gaf 2-3 aan, net niet met ochtend urine weer een cb gedaan met hetzelfde resultaat. Ik deed de test omdat ik sinds gisteren nacht bruin verlies, wel alleen als ik naar het toilet ga en ik mij afveeg, moet ik er dus maar vanuit gaan dat dit de verkeerde kant op gaat? heb geen krampen of iets dergelijks. Maandag heb ik sowieso een echo staan en ben nu dus een beetje angstig dat er (nog) niets te zien is.
Ik zou het even afwachten stary. Misschien wad je nog te vroeg met testen. En bruinverlies hoeft niet altijd het einde te betekenen. Succes!
Wat een mooie testen zeg! Gefeliciteerd allemaal en voor de rest die nog bezig is zal ik duimen. Vandaag heb ik toch iets raars mee gemaakt. Ik was in de prenatal een beetje aan het rond kijken hihi! En toen kwam er een medewerkster en die vroeg aan mij voor wie het was toen zei ik ik ben zelf al een beetje aan het kijken voor als het lukt etc. En toen zei ze oohh ik krijg helemaal kippenvel en ze zei ik denk dat het al gelukt is. Ik zei hoe bedoel je? Ze begon serieus te huilen?? en ik ken haar helemaal niet maar ze zei het is jullie al gelukt. Ik vertelde dat wij in onze eerste ronde zaten maar er heel wat vooraf is gebeurd en ze zei laat dat nu maar los want het is echt gelukt. Ze heeft dit vaker gehad en vertelde dat het elke keer klopte. Ik weet niet goed wat ik hier van moet denken want ik geloof wel in zulke dingen maar wil toch echt wel eerst bewijs zien ik geloof namelijk zelf niet dat het is gelukt. Maar je weet maar nooit. Erg vaag wel leuk!! Maar een extra telleurstelling als hij negatief is. Jeetje zeg??
Heey linda89, zoiets heb ik ook gehad op een feest van het werk van mijn vriend. Een van de entertainers die ik niet ken zei dat ook tegen mij. En het klopte toen wel! Is helaas mk geworden.
MiMully, Ja je zou ook wel gedacht hebben van het zal wel of wat dacht je toen? Ik weet niet goed wat ik ervan moet denken. Let trouwens niet op mijn banner want het kan ook wel zijn dat mijn ei al geweest is aangezien de ovu testen weer lichter worden maar dit is de eerste ronde ja dus weet het nog niet helemaal. Wel spannend hoop dat ze gelijk heeft en wat vervelend dat het bij jullie een MK is geworden succes met zwanger worden xxx
Haha, ja dat dacht ik idd. Vooral omdat ik met een wijntje in de handen stond. Het was best een beetje creepy toen ze dat zomaar zei!
Linda wat apart! En zeker bijzonder als het zo blijkt te zijn! Ben benieuwd Ik denk dat het mijn eigen schuld is dat de cb test het niet meer deed ... Vlak ervoor had ik hem laten vallen en ik denk dat het batterijtje is verschoven... domme ik! Naja ik heb een paar fotos gemaakt en ben natuurlijk nog steeds erg blij met de test!
Linda denk eerder...wat een gek wijf maar goed. Sanne snap ik meid heeeeerlijk! Starry je kan net te vroeg zijn geweest met de cb, ik had dat zelf ook bruinverlies hoeft niks ergs te zijn. Op je echo ga je nog niet zoveel zien ... Heeeeel misschien als je geluk heb wel al een kloppend hartje...
Hier net de test gesloopt om de binnenkant op de foto te zetten. kwam er ineens heel even half om half "niet" en 2-3 te staan. Naja .... ga gewoon uit van de prachtige 3+ die er vanmorgen op stond!
Stom he dat ik daar dan weer onzeker van kan worden. Terwijl er binnen een minuut "zwanger 3+" stond. De test was al blanco toen ik hem open ging maken en erna kwam die tekst er te staan, ik denk onder druk toen ik de batterij eruit wilde halen.
Haha ja erg he Lov (schaam schaam) Ml zei ook al dat er gewoon 3+ stond en dat is natuurlijk ook zo. Ben verder superblij en heeeel erg benieuwd naar de echo over 1.5 week!!
Feli nieuwe Zwangeren..... Ik ga morgen een testje wagen, hoop dat ik de mijne hier dan ook kan komen showen
Sanne, ze zijn isd gevoelig als je bijv. De batterij eruit wil halen. Ik kreeg zo een keer alles in beeld
Mooi Guus! Gefeliciteerd! Maar ben je niet langer zwanger? Hier laatste menstruatie 22 juni en cyclus van 26 dagen en ik ben 5 weken en 2 dagen vandaag. Dank je Niicci Dat stelt me gerust Het scherm was ervoor al leeg, dus waar maak ik me ook druk om... Ik ben zwanger en geniet er elk moment van!
volgens de ha assisnte ben ik nu 5 week en 3 dagen (zie handschrift) blijkbaar weinig hcg, bij mijn 1ste zwangerschap(nouja eigenlijk 3de) teste ik pas positief met 8 week!! daar kwamen we puur achter doordat ik een echo kreeg vanwege eerdere miskraam