Ik zie toch wel weer iets! En binnen een dag hoef je geen duidelijker streepje te hebben he om de dag wel.
Gister negatief getet, verwacht vandaag mn regels maar de oni krampen zijn wg( na ze 4 dagen te hebben gehad) en gisteravond nog gemeenschap gehad. Meestal beginnnen mn regels gelijk daarna of de volgende ochtend word ik ermee wakker.... NOD dus vandaag maar wil nog niet testen.. Ala ik over 4 dagen nog niet ongi ben dan probeer ik wel weer te testen... Pff dat wachten hahahaha
Ik zie al een paar mooie testen voorbij komen! Gefeliciteerd!! Voor de tuurders nog even geduld en voor de aankomende testers veel succes !!
Meiden, ik weet niet precies m'n nod, maar de laatste was 31 dagen, daarvoor wel een langere cyclus gehad. Zit nu op dag 31, de onderste test is na 2 minuten aflezen. Nu een half uur later al een heel stuk duidelijker. Durf het bijna niet te hopen!
Dank je lov, sta helemaal versteld haha. De test is wel echt roze, lijkt op de foto wat minder. Dinsdag nogmaals een test doen. Bij zoon deed ik dezelfde dag nog ern cb test met indicator, maar durf dat nu nog niet zo goed. Ooh wat spannend weer waaah
hahah spannend he Die cb zegt echt wel zwanger denk ik .... maar als je lekker even wilt wachten doen hoor
Ja, echt wel.. Net zo spannend als bij de eerste hoor.. Ik ga 'm dinsdag maar doen. Moet toevallig morgen naar de huisarts voor iets heel anders, gelijk de testen maar voorleggen Jij bijna je echo, spanned hoor!
Ahhhhhh k*t!!! Wanneer verwacht je je ongi??? Dikke knuf meis!!!!! Kijk later even naar de rest, want zit nu op m'n vliegtuig naar huis te wachten na een weekje vakantie met m'n broer en z'n gezin
Meiden, Zien jullie wat misschien of ben ik er een streepje aan het inkijken? Met het blote oog zie ik het wel, maar dat krijg je zo moeilijk op de foto.
Als je lang genoeg kijkt dan ga je het streepje dubbel zien. Dus gezichtsbedrog denk ik. Ik zou zeggen, overmorgen weer testen. Spannend hoor!
Hier verlies ik een paar druppels bloed... Dus ik denk dat ik weer een ronde verder mag Ach ja nieuwe ronde nieuwe kansen toch?