@wendy : ik ben ook bang dat deze negatief is.. Heb zelf ook zo'n pennenstreep gehad.. Maar wie weet over 2 dagen
ja las het ind veel dat die soms niet goed testen.,maar je zou tog zeggen dat als je geen hcg in je urine hebt je ook niks moet zien tog?
Vanochtend ter bevestiging met cb getest... zwanger 2-3, heb nu toch maar een banner genomen en ga voorlopig maar ervan uit dat de bevruchting 2 wkn geleden heeft plaatsgevonden, dan kan het alleen maar meevallen, lijkt me
hallo allemaal, willen jullie even voor mij loeren? ben heeel vroeg kon het niet laten een testje te wagen...
klopt lov23 vertrouwde het niet ben weer naar de huisarts gegaan en bleek hoogstwaarschijnlijk mij eitje te zijn hihi dus heb nog hoop
@Zahra2 Gefeliciteerd! @fruitvliegje Het is wel echt een tuurstreepje, zag het eerst niet. Ik zou gewoon een dag of 3-5 wachten en dan weer testen. Ik weet het wachten is lastig, daar heb ik ook last van.
Ik heb een vraag over het bereken van NOD, ei... Dit zijn mijn ovutesten, gisteren dag 17 duidelijk mijn piek, reken ik dan dag 17 als eisprong of 24/48 uur verder?