Ik vindt m duidelijk hoor! Niet zo terughoudend zijn meid....ik denk dat je zwanger bent Misschien was je te vroeg voor de cb? Je bent iig niet de eerste met een mooie streep maar neg cb
Dank meiden!! Ik moet zeggen dat ik er niet echt in geloof...de digi zegt niet zwanger en die is toch ook best gevoelig? Tis wel de tobenobe test van sensitest die digi...maar toch. Ik durf het niet te geloven....ik ga vrijdag weer testen dan is NOD.
Panter, ik vind hem ook veel te duidelijk voor een voorgedrukte streep!!! Denk ook echt dat je zwanger bent meis en dat de digitale te vroeg was!! Duim duim duim!!!
nee sensitest heeft ook een digi test..van het merk tobenobe. Die is de helft goedkoper dan de cb dus ik dacht dat ik die maar eens moest kopen... Ik wacht maar rustig af...het lullige is dat ik door de utrogestan niet ongesteld word. Dus moet het echt van de testen hebben. Stoppen met utrogestan wekt ongesteldheid op doordat het baarmoederslijmvlies dan word afgestoten. Dan zou een evt zwangerschap dus ook beëindigd worden. Stom hoor....geen duidelijkheid...
Heb je ook nog een kv test gedaan? Ben benieuwd wat die nu aangeeft! Als daar ook een streep op komt dan kan het toch geen toeval meer zijn? Zou zeker nog niet stoppen met de utrogestan, voordat je echt zekerheid hebt!
Als de digi ook van sensitest is zou ik helemaal hoop houden meid, want de CB is idd best gevoelig. Je streep is er echt hoor en ook roze. Wanneer was je treugplaatsing?
kv testen zijn op, ben ik vanmiddag wezen halen maar het schap was leeg. Uitverkocht. Heb dus DA testen gehaald...want die plustesten die vind ik erg klote en dat was het enige wat kv nog had. maar dieDA test ga ik vrijdag doen. Ik denk dat ik niet zwanger ben, maar twijfel door dat gekke streepje..
Zul je net zien dat de op zijn... is die van de da te vergelijken met die van de kv? Toch denk ik dat je zwanger bent meis, maar begrijp je voorzichtigheid heel goed!!!