panter Ik denk zwanger! Hier hcg 65 met 4+1 , de dag ervoor een cb digi met 1-2 en met 5+2 een cb digi met 3+ dus sowieso een waarde van 2000 dus die waarde van jou klinkt mij prima in de oren! Andere dames op roze van harte! sorry ben de namen vergeten
Dames, wat een mooie testen zie ik hier weer voorbij komen, gefeliciteerd!!! Panter, OMG wat spannend!!!! Ik hoop zo met alles in me dat die digi het gewoon fout heeft hoor!!!! Duimen draaien overuren voor je!!!!!
Ik vind hem mooi Panter!! En ik hoop dat hij duidelijker wordt en dat alles helemaal goed mag gaan deze keer. Het is jullie zo gegund!!
Dank dames! Vrijdag doe ik weer test. Ik kom melden of die posi is. Kan me niet voorstellen dat dat zo zal zijn.
Panter ik zie m duidelijk Ik zeg ook gefeliciteerd!! Ik gun het jullie ook van harte, na al die jaren en klein welpje... Yay!
Ach panter... Kan me jouw onzekerheid zooo voorstellen... Jij had dit eerder toch ook een keer??? Ik blijf in ieder geval keihard duimen!!!!!!
Chlo89, msschien heel licht. Maar bij mij op de ipad lijkt het nu grijs. Kan ook door het tijdstip komen hoor. Over twee dagen anders nog eentje doen?
Deze morgen en het streepje is weer duidelijker Mijn huisarts is gek dat "hij het nog niet weet" mijn HCG was dinsdag morgen al 94. Mijn huisarts is gewoon gek en ik Zwanger! Bedankt voor het meekijken dames
@mimully. Ik denk niet dat het om een indroger gaat, het "streepje" stond er binnen leestijd en heb nadien ook nog water door de test laten lopen. Ik heb geen idee hoeveer ik van nod afzit, heb onregelmatige cyclus.
CreaBea, lekker laten l*llen die huisarts van je! Gefeliciteerd!! chlo, ik zie wel iets, maar kan de kleur er echt niet uithalen, ik hoop het voor je. Panter ik wacht "geduldig" af.........