Nope, moet nog een week wachten verwacht er niet zo veel van, de laatste keer klussen was door omstandigheden op de 27e en mijn ei op de 30e... Geloof niet dat ik dan een grote kans om zwanger te worden heb hè?
Van de week denk ik. Wacht op mijn testen. Weet mijn ei niet dus ook mijn nod niet precies, maar ga er maar eens een testje aan wagen.
Hier is het display van m'n Clearblue nu trouwens al weer uit..? Zijn die altijd zo kort? Ik snap dat de batterij uiteindelijk leeg is, maar hij was gister 's middags al uit, dus hij heeft het nog niet eens 36 uur volgehouden?
Micchan, volgens mij bleef die van mij toen ook 24 uur staan. Veel te kort inderdaad voor zo'n dure test......
Ja er kan van alles maar de kans dat het raak is is niet zo groot als dat je het op de dag voor of van je eisprong hebt gedaan dacht ik. Maar jullie opmerkingen geven me wel een klein beetje hoop, ik schrijf deze ronde dan toch nog maar niet af en ga zelf ook duimen gelukkig nog maar 7 dagen wachten.
Vraagje, welke ovulatie testen gebruiken jullie? Zijn ze allemaal even betrouwbaar ? En welke zijn t goedkoopste?
Ik heb ze nu voor de 2e keer van sensitest gebruikt, ik ben er tevreden over. Dipsticks leken mij wel fijn, wel koos ik voor de normale dipsticks en niet die extra gevoelige.
Mamchantal, ik gebruik de dipsticks van Zwanger&Kids. Ook de normale en voor mij werken ze heel goed.