Hier altijd ovutesten van Mat Care ...zeker weten! Die beviel mij vanaf het begin goed en heb dus nooit naar andere sites/ merken gezocht. Hebben snelle, discrete en goede service! Was een keer niet zo tevreden over de testen en dit in de evaluatie teruggemaild. Kreeg zo een hele set nieuwe tests die wel fijn waren! Persoonlijk deed ik op de twijfeldagen (of het echt dé knaller was) nog een cb digital ovutest (met zo'n smiley) om zeker te zijn dat het dé dag was... Na verloop van tijd had ik in de gaten dat ie eigenlijk twee tot drie dagen van tevoren al twijfelachtig 'knalde'!
Even iets anders tussendoor Maar het heeft wel te maken met een zwangerschapstest! Wie heeft de fout al eens ondekt?
Mag ik dan (als we toch lollig aan t doen zijn ) een foto delen van t zonnebrandschap van de Hema delen Ff lekker offtopic!!! Ik vond m geweldig
Haha, die invisible spray is ook mooi! Lekker letterlijk! Mag ik mijn vraag ff spammen? Ik twijfel of ik mijn ei al gehad heb, wat denken jullie?
Doortesten doe ik sowieso, maarvond het zo gek dat ze ineens weer lichter worden, heb ik normaal nooit.. Heb normaal ook een knaller op piek, maar heb nu een keer andere testen, dus gelijk twijfel alom
Je hebt nu de extra gevoelige testen nietwaar? Deze geven wat eerder al een 2e streepje. Dat kan wellicht wat verwarring schoppen. Maar de piek is echt als het 2e streepje knalt, vaak nog duidelijker dan de controle streep.