Ik heb er nog wel 1 van vandaag, maar da's niet een tuurtest zoals jij bedoelt, wel een ander soort.. Ik twijfel zo enorm, is 'mijn' streep nou wel of niet donkerder dan de andere streep? Dus zit ik met m'n berekeningen nou toch op 3+ of iets vroeger en toch nog steeds op 2-3?
Ik bedoel ja hij is wel donker, maar de controlestreep is juist weer zo licht.. Of zouden ze dat expres ontwikkeld hebben voor deze test zodat je echt de weken beter kan zien.. Aaaaargh..
Ik kom nog even spammen! Vandaag nog eens getest met de clearblue digital, en die gaf de Zwanger 2 - 3 aan!
Michan bijzondere test! Denk rond de 3+ maar idd wat lov zegt, rond de 5 weken. Niicci jaaa mooie test meid!! Voel je je goed? En voelt ze zwangerschap goed aan?
Ja de onderste is de teststreep, heb 'm expres zo neergelegd als ie ook op het doosje staat, want ik zat eerst ook te twijfelen, haha. De rest ook bedankt! Denk zelf ook niet dat ik ver over de 5 weken zit hoor, maar die 3+ zou toch wel mooi zijn.. Ben in ieder geval al blij dat ie niet lichter is geworden, ben als de dood daarvoor..