Jij ook bedankt MRCD! Hoop het, ben benieuwd... Gefeliciteerd met je zwangerschap Lov! En inderdaad misschien even naar het KV
Ik zie ook wel iets, maar durf niet echt zeggen of het effectief een zwangere streep is, morgen of overmorgen nog eens testen zou ik zeggen
Fenja, ik zie zeker iets hoor! Doe je later nog eens een testje? Ben benieuw hoe hij oploopt. Hier mijn test van moeders voor moeders.. Weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Word een beetje onzeker omdat iedereen van die mooie knaltesten heeft en ik niet en voor mijn gevoel moet dat dan toch. Gisteren wel veel geplast en ze kwam savonds.
Ja duidelijk zat! Maar dan zie je die knallers, wil ik ook en ben al 6 weken. Die van mij heeft zon dunne lijn of zou dat echt komen door ongeconcentreerde urine? Hihi pfff onzekerheidshormonen te over hier
Ik heb nooit echt knallers gehad, en zie mijn banner. Streepjes waren altijd zoals de jouwe nu De éne maakt gewoon sneller/meer HCG aan dan de andere, niets om je druk over te maken. Gefeliciteerd en geniet ervan zou ik zeggen
Morgen je 1ste echo trouwens, leuk! Hopelijk zie je al een kloppend hartje, meestal is dat rond de 7 weken
Ja kimmytje, super spannend! Heb hem natuurlijk super vroeg ivm vakantie en miskraam waarna ik direct zwanger ben geworden. Laatste menstruatie was 17 juni dus het was voor de VK wat onduidelijk. Ik hoop dat we morgen alsnog iets kunnen zien
Ik weet niet waar ik in mijn cyclus zit. Denk zelf dat ik weer een korte cyclus heb van 25 dagen zoals vorige maand. Heb getest maar niet met ochtendurine. Zie ik nu weer iets dat er niet is?? Ben benieuwd. Doe het morgen iig met ochtendurine opnieuw.