ik ben er echt heeeeel onzeker over, dus wat denken jullie? Ben zo onzeker omdat ik al n hele tijd in de MMM zit en ik juist 10dagen medicatie heb gehad om weer ongesteld te worden na een, dacht ik, mislukte ronde. Ik werd maar niet ongesteld, dus vnmorgen getest, was totaal overrompeld door dit resultaat, maar durf er nog geen hoop op te hebben. hoe vaker ik erna kijk, hoe meer ik ga twijfelen..
thnx! Door die hele MMM durf ik eigenlijk geen hoop meer te hebben, altijd bang voor teleurstelling, omdat ik die al zovaak heb gehad. Ik weet nog steeds niet hoe het kan, maar gelukkig ben ik niet de enige die n streepje ziet. (toch ben ik nog steeds bang voor n "vals positief") Dus morgen maar weer testen...
En die tabletten kunnen die geen kwaad? Zou wel even contact opnemen met je gyn,..misschien mag je even bleodprikken?
@ Miep: Ik zie een prachtig tweede streepje! Maar ik zou zeker even contact opnemen met de gyn om te overleggen i.v.m. je medicatie en deze zwangerschap!
hey, heb gebeld naar het ZH, ik heb Provera gehad, dit zou niet schadelijk zijn. Ik had van de week ook n paar wijntjes op (met het idee dat ik toch weer ongesteld moest worden) ook dit zou nog niet schadelijk zijn, te vroeg in de zwangerschap. Had gezegd dat ik zo onzeker was en gevraagd of ik mocht langskomen voor een test o.i.d., maar dat was niet nodig, want voor de uitslag van een bloedtest zou ik toch n dag moeten wachten, en dan kon ik net zo goed thuis een testje doen morgenvroeg. :S Als ik vrijdag nog positief test dan moet ik bellen voor een afspraak voor termijn bepaling. Dus morgenvroeg maar weer testen..
En de medicatie kan geen vals resultaat aan de test geven? Indien niet, wens ik je van harte proficiat! Want ik zie degelijk een mooi streepje. Kom je morgen je test showen?
Annelie, ik had een knaltest van MvM maar de mevrouw van mvm had ook gevraagd of ik die ochtend ochtendurine wilde opvangen waarmee ze dan 's avonds de test zou doen. Dus wie weet zie jij mooie knallers langskomen en zijn dat wel vaker "ochtend-testen". Dan is het ook appels met peren vergelijken! Geen zorgen!
Ik zie ook heel duidelijk een streepje hoor! Voorzichtig alvast gefeliciteerd! Mocht je toch meer duidelijkheid willen, doe dan morgenochtend gewoon een cb test! Dan staat het echt zwart op wit!
voor zover ik weet beinvloed de medicatie de ZWtest niet, denk dat de gyn me dat anders ook wel had gezegd toen ik haar belde. ik ga morgen zeker weer testen en zal jullie het resultaat wel showen Heb hier no 3 ZW testen van KV en 2 van zwanger&kids, dus kan vooruit.