hey meiden al weer een hele tijd geleden, maar wilde dit ook even bij jullie leggen, barst maar los (en ja ik weet t ben vroeg enzo, heeft zn reden) dit verscheen binnen 3 min (testpoint van etos) foto is innen 5 min gemaakt, alleen puntjes toegevoegd waar wij het zien en de 2de in negatief omgezet
Ik zie een heel licht streepje hoor! Zo was die van mij gisteren ook. Hopen dat hij donkerder wordt! Is dit voor je NOD? Die van mij was vanmorgen iets donkerder, maar aangezien ik geen flauw idee heb wanneer mijn NOD is... Vandaag ook wat lichtbruin bloedverlies, dus even afwachten...
Hoi Dames, Dit is mijn lijstje ovu-testen na mn mk. 12 juli mk gehad, 26 juli gestopt met vloeien, 28 juli negatieve zwt in mn handen en gelijk begonnen met testen om mn ei te vinden. Omdat alle testen een streepje geven twijfel ik wanneer hij nu positief was, ik denk zelf 4 aug. Wat vinden jullie?
4 aug inderdaad! Musty, dankje, ik hoop het ook voor jou! En sorry, nu zie ik het al in je banner haha. Dan testten we dus ook op dezelfde dag van onze cyclus dat resultaat Leuk! Samen in spanning dus!
Ja klopt en dat maakt het zo frusterend, maar op de foto zijn de lijntjes ook ingedroogd, hieronder een foto toen ik de test net gedaan had. Het blijkt dat ik einde van de dag meer LH aan maak.