Vanmorgen een zwangerenkids en een 2v5 gedaan. Ik zie op allebei de testen een streepje, duidelijker dan gisteren. Die van zwangerenkids wat lichter dan de kruidvattest dus die heb ik ook maar niet geprobeerd op de foto te zetten. Whaaaaah ik sta te stuiteren hier!!! Er staat écht een streepje, al is het nog maar een lichte. Het ziet er precies hetzelfde uit als bij mijn jongste dochter bij 10 dpo. Ik zou het wel van de daken willen schreeuwen (maar houd me in hoor haha) zo blij ben ik. In het echt is het veel duidelijker dan op de foto, maar toch:
Alles zwangere dames gefeliciteerd!!! Willen jullie even naar mijn testje kijken, vanochtend gedaan en hij is vaag. Bij mijn dochter had ik gelijk een knaltest dus maakt mij toch wat onzeker. en had ook zeker niet verwacht om nu al een positieve test in handen te hebben
Willen jullie even een kijkje nemen, bovenste is van gisteren middag de middelste is van gisteren avond. Onderste van net! Is dit al positief? Me man komt vanavond nog thuis dus hoop dat we deze maand nog kans maken! Elke dag klussen of om de dag nu ?
Alle zwangere dames met mooie posi testen!!! Gefeliciteerd!!! Bij deze mijn testje nog,, de laatste die ik ga doen..vind ze idd mooi oplopen.. Dus vind t wel goed zo!
jeej! gefeliciteerd. Yuna ook heel mooi Nika en Brigit ik zie ze bij jullie ook hoor hopen op mooie knallers binnenkort, maar een voorzichtige gefeliciteerd!