Bekijk bijlage 330051 eerste 2 redelijk duidelijk streepjes op ovutest. dan enkele lichte streepjes ( had er nog enkele meer maar waren allemaal even licht) nu vandaag weer een donkerdere streep ...
Ik denk dat je ei nu ongeveer zal komen die bovenste waren nog niet posi. Effe doortesten en klussen haha suc6 op naar een posi zs test
YES !!! haha nu zijn men testen wel op , en is toch misschien beter om nog even verder te testen denk ik .. ?
dan moet ik even wat testjes gaan bijhalen . die van sensitest of k&v kan je niet in de winkel kopen denk ik he kan je enkel online bestellen , of niet?
ja ik zou nu ook met de kv verder gaan denk dat je aan 1 pakje wel genoeg hebt. Soms wel jammer dat je sensitest niet kan kopen bij de kv he haha
Hmm ja misschien nu gewoon veel sex hebben en het over 2 weken wel zien Of je moet er nog een paar bijkopen....als je echt zekerheid wilt.
haha ja dat klussen gaan we nu zowiezo doen hihi . dat zal er niet aan mankeren misschien toch voor de zekerheid nog een doosje snel bijhalen dan ben ik gerust misschien loopt die weer zo af en op de komende dagen en dan heb ik men ei nog niet misschien
ja zo stom dat je die moet bestellen ,in ieder geval als ik er volgende ronde nog nodig heb ga ik die tijdig bestellen xwant die van kruidvat vind ik maar beetje wazig . ga me morgen nog een pakje bijhalen dan ben ik gerust
Hoi dames! Gefeliciteerd alle posi testers! Ik heb weinig tijd om op iedereen te reageren helaas, maar nu zou ik toch graag jullie mening nogmaals willen hebben. Afgelopen zaterdag 1 juni positief getest met een testpoint van etos. Was een heel licht streepje. Zondag cb digitaal 1-2 weken. Woensdag getest met een kv en weer cb. Die zei nog steeds 1-2 weken. Vandaag weer een kv gedaan. Nou ja twee, want de eerste begon niet te lopen. Pas na nog een drupje urine begon deze ook. Na 3 minuten kwamen de streepjes wel. Foto is van net dus goed opgedroogd. Ik vind het niet erg oplopen eigenlijk en maak me wel wat zorgen na de mk. Toen had ik veel donkerdere streepjes.
Heb uit nieuwsgierigheid toch maar getest weer maar nu is ie weer licht! Is ie nou al weer geweest of kan ie elk moment komen?
Ja precies weet ik dat ook niet....je hoogtepunt van lh hormoon is iig afgenomen. Je ei springt binnen 48 van de knaller....dus het kan dat je ei al gesprongen is
Eigenlijk kun je alleen de kruidvat vergelijk.....daar zie ik idd niet veel verschil maar dat kan wel. Ik zou wel even doortesten om te zien wat ze verder doen. Die cb doe je echt te snel echter elkaar misschien.....
Ja maar gisterenavond was ie nog negatief! En vanochtend dus wel een streepje maar niet echt positief! Pfff