Ik ben nog niet ongesteld.. Dus een testje gedaan.. Kan er geen mooie foto van krijgen.. Zucht.. Wat denken jullie er van? Man zegt zwanger.. Ik zeg.. Moahhh weet het niet.. 2 dagen na nod hè.. En dinsdag een streepje.. Woensdag niks en nu dit..
Ik vind ze echt zo slecht geworden. Ik test nu met Zwanger en Kids en zijn echt mooi duidelijk. Rijtje staat blz terug. En mijn kv test duurde en duurde maar voordat ie een beetje een streepje gaf.
Ja.. En hij is niet moeilijk te zien.. Krijg het gewoon niet goed op de foto.. Hoef niet te turen.. Draaien oid.. Staat er gewoon..
kun je dan geen foto van dichterbij maken of uitkinppen in een programma...het is zo veraf je foto Birgit moooi
Het is nu te donker hier.. Morgen doe ik een laatste test en dan ben ik er klaar mee Als hij dan duidelijk is ben ik zwanger, als hij dan nog zo vaag is pies ik standaard streepjes en komt mijn menstruatie vanzelf..
Nu nog even een "zorgen " vraagje, na gister, eergisteren had ik natuurlijk ineens een lichtere test, behoorlijk wat lichter, ik me zorgen maken, op wat reactie's advies, gisterochtend een test gedaan, en weer super knal!! Ze mn hele lijstje. Ik besloten dat het verstandiger was om idd niet meer te testen, nu had ik nog 1 kruidvat liggen, dus ik d8 net toen ik thuis kwam, dan pis ik die ook nog wel even snel onder en dan ben ik er klaar mee, is ie nadat ik gister zo een knal test had ineens onwijs licht.. Ok had niet hele donkere urine (vrij waterig) maar dat zou nu toch niet meer uitmoeten maken, voel me verder totaal niet anders als de afgelopen dagen.. Ja word met de dag moeier !! Maargoed, hoe kan dit nu ineens, net van mn zorgen af en begint t nu weer opnieuw.. Wil nu weer een test doen met ochtend urine om te kijken of t nu dan wel goed zit, en die gewoon weer knal is.. Moet ik me nu serieus zorgen gaan maken' of moet ik t gewoon lekker laten.. Baal enorm.. D8 juist van nou heb nu een mooi rijtje ik kap ermee, ga dr van genieten en zie t 4 juli wel bij de VK.. En denk plas die laatste test nog even vol. Hebben we dat ook gehad.. Mja en nu?. Wat is nu wijsheid. Nu al stoppen en t gewoon laten of toch nog 1 x met ochtend urine doen? Verlies nog geen bloed, en ook nog geen krampen,. Maar dit is wel raar toch, in 1 dag.. Ok help dus en wat nu, ben niet helemaal spaties, ben er vrij rustig onder, maar maak me nu wel een klein beetje zorgen, ook omdat dit voor mij allemaal voor t eerst is.. Dus alles nieuw, geen ervaring.. En geen id wat hoort en wat niet.. Foto's van mn test rijtje, Lichte test staat op de volgende pagina! Weet niet hoe je 2 fotos in 1 vak neer kan zetten,