Ik vind het er goed uitzien eerlijk gezegd. Hcg verdubbeld om de dag en hij is net zo als gisteren ik zou maar eens gaan genieten! je bent echt wel zwanger
Dit was de test die ik dus net had gedaan: En het rare was, dit waa nou juist de eerste keer dat t test lijntje net zo snel kwam als t controle lijntje, ik nog denken das leuk!! Kan je echt zien dat t vermeerderd !! En d8 na een paar minuten, hij word eigenlijk helemaal niet echt donkerder....
o dat had ik niet meegekregen had niet door dat het al de 8ste was sorry! Maar idd dat is wel een flink lichtere test. Misschien dat ie nog wat donkerder word hoe laat heb je hem gedaan? Jeetje nu snap ik je zorgen!
Hij word echt niet donkerder... Nu al 3 kwartier geleden... En in mijn ogen moet het nu toch niet echt meer uitmaken hoe geconcentreerd je urine is toch, als je al bijna tegen de 5 weken aanzit.. Maar snap dr geen bal van, gister nog zo knal en nu dit ... Wil niet voorbarige conclusies gaan trekken, maar moet ik nu rekening gaan houden met het feit, dat het niet goed gaat komen deze keer?
Huh Missmaryw wat gek! Ik zie de andere test die lichter is e niet tussen ofwel? Deze lijkt idd wel een stuk lichter dan gisteren... Ik zou zelf nog testen met ochtendurine als je dan donkerder test en dan ophouden met testen als hij weer donkerder is dan nu. Liefs
Ik zou morgen of maandag weer testen als ie dan donkerder is zou ik me geen zorgen maken maar anders ben ik er toch wel een beetje bang voor. Nu kan het ook aan de test liggen natuurlijk dus hoop ik voor je dat het dat is en je ma ofzo weer gewoon z,n mooie knaller hebt!
Zal ff foto maken van hele rijtje, laatste test van de 7de gister rond 12 u gedaan. Net uit bed, en moest nodig !!!! Deze van net,
Hier het rijtje,, en graag hele eerlijke antwoorden, ben veelste nuchter voor hopen op onrealistische dingen, dus is dit nu een reden om me zorgen te maken?? Niet dat ik er iets aan kan veranderen, kan hoer natuurlijk toch geen invloed op uit oefenen, Edit: (Hahahahaha mooie typfout ( hoer moest hier zijn toch nog ff lachen ) Maar nu met bijna 5 weken moet het toch niet meer uitmaken hoe geconcentreerd mn urine is??? (Excuus voor de verkleurde (minder mooie testen)
Ik wil je echt niet ongerust maken, maar hier betkende het niet veel goeds. Vanmiddag is het vloeien begonnen. Even gestopt dus ik helemaal blij, maar helaas, net weer wat in het maandverbandje. Ook dit kindje mocht niet blijven...
Ok dan hou ik daar maar gewoon rekening mee, En dan zien we t wel, nog geen vloeien en geen kramp, als het zo is is het zo kan ik er weinig aan veranderen... Dan zal het zo moeten zijn.. Afwachten dus.. Maar dan kan ik er in iedergeval rekening mee houden en hoef ik me niet te pletter te schrikken.. Ga even uit van een realistische gedachte! Sterkte mimully!
Zolang er geen bloed is gaat het goed! Ik hoop voor je dat het gewoon een dipje of een slechte test is!
Vind het wel een hele erge hcg daling, is die test wel goed? Anders maandag 1 met indicator doen. Maar testen die lichter werden betekende bij mij niet veel goeds....
Ik kijk het gewoon even aan, lees nu ook dat als je hcg te hoog is de testen weer lichter worden, aangezien ik n t stoppen met de pil totaal geen ongi heb gehad, ook niet id stopweek, dus ookgeen id hoe ver ik ben, zou zo maar langer kunnen zijn , oof korter. G ma anders de vk bellen, of ik eerder terecht kan, en zie t nu maar zo, idd zolang ik niet vloei of kramp heb zal t wel goed zitten. Ga stoppen met testen, want zorgen zijn ook niet goed. En kan er toch totaal niks van zeggen of aandoen.. Ik hou jullie op de hoogte,nu lekker slapen, en bedankt voor de reakties!!!
Jeetje das inderdaad eng.. ik heb ook alleen nare ervaring met testen die lichter worden.. gewoon over twee dagen met ochtend urine nog een keer doen, mocht ie donker zijn echt stoppen met testen. Issie lichter dan naar de vk. Ik hoop het beste voor je, mn duimen draaien! Hier is het bloedden klaar, wij kunnen weer aan de klus. Nu hoorde ik vandaag dat je vruchtbaarder bent na een mk, is dat zo of is dat een fabeltje?
Missmaryw.... Ik had precies het zelfde. Op 5+1 een knal test, toem op 5+6 een cb met 3+. Op 6+5 had ik ook zo'n lichte test maaaaar 2 dagen later een kloppend hartje! Ik weet dus zeker dat bij teveel hcg de testen raar gaan doen. Het verschild miss in weken bij ons maar iedereen is anders he
Nou ik had wat, naar de huisartsenpost geweest, extreme kramp tussen mn navel en borsten, met steken werd er letterlijk onwel van, diagnose waarsch mnmaag die door mn middenrif heen komt, moet vanzelf weer terug zakken, zwaartekracht.. of iets in die richting,kom ik thuis ik denk toch ff kijken , ga ik kijken nu de test enigzins aan het opdrogen is is ie bijna net zo donker als die van gister, had m uit elkaar gehaald, en zeiknat, niet goed doorgelopen veel roze en nog nat.. , veelste veel urine gebruikt stom.. Test was van binnen ook zeik nat .. Oeps!!! dus waarsch zat daar t probleem wat betreft de test, vond t al zo raar, dat ik nou juist wel meteen een test streepje kreeg voor dat t controle dtreepje er stond, dat was voor het eerst, anders was t echt wel ff wachten. Paar minuutjes voor t streepje kwam.. Maargoed nu ook zowat donker rood, stelt me wel gerust ga dus niet meer testen.. En w8 keurig de vk af, en als ik. Tniet vertrouw bel ik wel .. Maar idd niet meer testen word je niks wijzer van.. Maar ga er nu gewoon van uit dat t goed zit en ik me druk zit te maken om niks..
Dankjewel en dankjewel voor al jullie super lieve reakties, ga nu maar eens kijken of ik mn ogen dicht kan krijgen.. Pfff dat je zo onzeker kan worden door zwanger zijn... Nooit achter mezelf gezocht.... En blij dat ik het hier kan delen!!!
Fijn dat je hebt ontdekt waar het door komt.. Maar meid.. Testen zeggen ook iet alles.. Het kan net zo goed dat je testen steeds duidelijker worden en blijven knallen en het alsnog nie goed zit. Het geeft geen garantie. Probeer inderdaad niet meer te testen en gewoon lekker te genieten
Goed zo...nu lekker slapen! Zwangere vrouwen moeten goed rusten hihi ookal ben ik sinds dag 1al om 6 uur wakker