Jaaaaa gefeliciteerd! Woohoo. En weer in ronde 9 haha das wel apart! Wat moet jij blij zijn kom je nu ook weer gezellig mee kletsen bij ons?
Ooohhh dames, ik zit nog even in de onbesef fase hoor. Ik kan het niet geloven. Mag ik echt zeggen dat ik zwanger ben? Morgenochtend test ik met ochtendurine en daarna gooi ik er een digi tegenaan. Veerr, dat jij dat nog weet. Bij mijn zoontje was het ook inderdaad in ronde 9. Toen had ik afleiding omdat ik ging verhuizen en nu had ik vakantie....bizar!!! Nou, zit ik dan...zoonlief slaapt en manlief is vissen. Ben blij met jullie!
hahaah ja wendy echt zwanger! Die cb zegt nu ook al 1-2 weken...ken je die je man onder de neus duwen morgenvroeg
Die digi heb ik niet in huis helaas....test is nu trouwens opgedroogd zelfs iets donkerder. En dan met een plasje van nog geen 2 uur. Ik begin het een beetje te geloven hihi.
** Oeps, ik heb net in een ander topic gereageerd met een foto. Even hier opnieuw een berichtje. Ik ben al ruim een half jaar onder benandeling van de gyn. Begin mei was ik zwanger, dit liep uit op een mk na 4 weken en 5 dagen. Inmiddels (dag 32) weer een positieve test. Afgelopen maandag (dag 30, bovenste test van de foto) had ik een positieve test weer. Vanmorgen weer getest (onderste test van de foto). Is het streepje op de onderste test donkerder dan op de eerste test? Of zie ik dat omdat ik dat graag wil zien? Omdat ik onder behandeling sta bij de gyn moet ik eigenlijk gaan bloedprikken. Maar ik ben zo ontzettend bang voor slecht nieuws. De vorige keer zei mijn onderbuikgevoel (ookal wilde ik heeeuul graag de bevestiging van iedereen om mij heen dat het wél goed zou zijn) dat het niet goed was. Nu heb ik dat niet (denk ik). Ik ben zo bang de hele tijd. Ik twijfel echt of ik zal gaan bloedprikken. Ik weet dat het moet, en een soort van struisvogelpolitiek is om niet te gaan prikken, maar tja. Het zit maar in mijn hoofd die angst. Hebben jullie tips hoe ik hiermee kan omgaan? Liefs Ellen