Kom toch ook maar eens een testje plaatsen. In het echt kan ik een streepje zien die even breed is als de test streep. Wat moet ik hier nu van denken? Trouwens dit is een test van 8 DPO. Dit werd mij gisteren aangeraden door een arts omdat ik na mijn "miskraam" van vorige maand maar klachten bleef houden. (tussentijds wel alweer witte testen gehad) Wat een ellende om een redelijke foto te maken.
Ik heb hem eens onder de testen gelegd van mijn dochter (vorig jaar) hij staat op dezelfde hoogte als die andere ook Wou eigenlijk alleen maar testen om te kunnen zeggen: Zo ik zei je toch! Eind volgende week nog maar eens een keer testen.
ik dacht gelijk .. die is niet goed doorgelopen... Doe er eens wat water in net zoals je de urine erin doet
Niet helemaal goed doorgelopen denk ik ook. Maar in negatief lijk ik toch een streepje te zien, dus kan volgens mij toch ook wel weer een nieuwe zwangerschap zijn. Ik ben benieuwd hoe de test eruit ziet als je er wat water in doet, of een andere test.
Maton ik zie wel een streepje, maar is hij niet grijzig??? Vind de kleur wat vaag Flora... go for IT!!
Hoi dames ik zit vandaag op dag 21 van me cyclus dat houdt in een week voor me nod. Had vandaag een paar druppels rose afscheiding wat houdt dit in? Heeft dit te maken met innesteling of hoeft dit niet iets te betekenen? Ook lichte steekjes..
@matonneke ik zie het ook.. of het op de goede plek staat weet ik niet, inderdaad even paar druppels water erin doen..? en anders morgen of over een paar daagjes nog eens testen
Bumbaaa; de test is van half 7 heb de foto om 10 uur geplaatst, ik heb echt niet stilgezeten in die tussen tijd hihihihi
Myka27; ik zag het. Op welke dag ga jij testen? Lov23; ik test wel ff door. Gisteren dus een positieve ovu test maar vanmorgen was mijn temperatuur nog steeds laag, kan iemand mij daarover vertellen.