Wat vinden jullie? http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/447244-zie-heel-mooi-streepje-turen-hoor.html
Hier geen kramp meer van de eisprong maar mijn temperatuur was nog steeds laag. Straks nog maar eens testen. Ik kan alleen niet om 12 uur testen dus doe het nu een keer om 10 uur, hoop niet dat het erg is.
Liefsvanmama; ik zie ook heel licht iets, wel echt turen! Hopen dat hij mooi oploopt. Ik ben behoorlijk teleurgesteld. Voel me echt heel rot. Ik twijfel nu zo aan mezelf en weet niet of het nu aan mijn lichaam ligt of dat de eerste test gewoon vals was. Hij was zo duidelijk en ik had ook nog eens behoorlijk wat symptomen wat denken jullie? Lag het aan de test? Nu maar weer moed verzamelen voor de volgende ronde, temperaturen en ovulatietesten.
Annelie. Ik vind het zo raar. Het was een kv test toch? Ik heb nog nooit eerder gezien dat een kv test vals positief laat zien. Meestal zijn ze heel betrouwbaar naar mijn weten. Maar het lijkt erop dat de test vals positief is geweest.
Ja een KV test. Hij was al na 5 minuten ook duidelijk en is alleen maar duidelijker geworden, geen indroger dus.snap het ook niet. Heb ook niet het gevoel dat mijn lichaam me voor de gek gehouden heeft.
Annelie, jammer zeg! De test was wel heel duidelijk... duidelijk dat het wel iets geweest moest zijn. Erg jammer meid. Liefsvanmama, gefeliciteerd!
Ja heb de huisarts gebeld en hij denk dat het een VMK is geweest. Hakt er best wel in meer dan ik had verwacht.
Hoi hoi meiden.. Daar ben ik weer Na 1,5 week overrijd te zijn toch nog maar een tekstje gedaan.. Met het idee het zal toch wel niet zo zijn maar gewoon nieuwsgierig.... Na 5 minuten een streepje En die word alleen maar donkerder deze foto is na 10 minuten genomen ... Kan ik blij zijn ??