Ik had het zo gehoopt, maar niet gedacht. Nu hopen dat het kleintje blijft hangen. Onze dochter is vier maandjes oud, vorige maand een vmk gehad en nu een positieve test.
ben zo blij....! Was even onrustig de laatste paar dagen... Ik wil die van jou zien haahah die moet wel 1-2 weken zwanger zeggen!
Ik weet het veel te vroeg, dom, maak jezelf alleen maar gek. Gek ben ik toch al dus Waarschijnlijk zien jullie niks want op de foto zie je nog minder, een echt tuurtest
Krijg hem met mn camera heel moeilijk op de foto, krijg hem alleen scherp als ik hem iets veraf neem. Zal nog eens kijken.. Mijn man ziet het streepje overigens ook, maar die heeft zoiets van hij gelooft pas dat ik weer zwanger ben als ik een duidelijke streep.. logisch we hebben al aardig wat rottigheid meegemaakt laatste tijd. Je wil je niet te snel meer ergens aan hechten.. Zal nog s kijken maar weet niet of die dan echt duidelijker wordt.
Naar mijn idee wordt die zo te 'flets' en is die andere duidelijker! Zijn trouwens testjes van sensitest.
Ja jij ook? Durf gewoon niet blij te zijn..kan wel janken..hoop het zo joh!!!! Zie wel erg op tegen weer een periode vol spanning en onzekerheid, maar daar moet ik gewoon even doorheen. Eerst maar s afwachten of ze donkerder worden natuurlijk
Even doortesten idd......Maar ik heb goede hoop voor je! En kruidvat is misschien al duidelijker dan deze
Nou ik vertrouw geheel op sensitest. Is bij mij altijd duidelijk geweest! Andere testjes heb ik vaak indroogstreepjes en loop liever dat risico niet dat ik me blij maak met een dode mus.. Heb net weer nieuwe testjes besteld en die komen morgen of donderdag binnen dus kan ik mooi ook even niet meer testen vandaag Deze zijn ook 4 dagen voor nod he, gevoelige testen dus.
Yaaaaay Mamsie86 ik zie wel wat!! Ik hoop t zo voor je lieverd.. die rottijd laten we nu achter ons he! Duim met je mee hoor! @ Matonneke gefeliciteerd! X Joyce