Ja maar kreeg net te horen dat het mogelijk vals positief is. Of kan zijn! Je mag hem niet later aflezen.
nou kruidvat droogt langzaam op dat weet ik zeker.... Hoe lang heb jij erna gekeken voordat je m weglegde?
nou morgen dus niet doen Het kan dat je test vals is maar het kan net zo goed zijn dat je test positief is
Ik had mijn test ook weggegooid en 's avonds opnieuw bekeken, er stond ook een streepje op. Volgende dag weer getest en dit keer erbij gebleven, en dit keer binnen de tijd een streepje dus zwanger. (helaas mk geworden) Dus ik denk dat je wel goed zit hoor Ben benieuwd!
De test eerder in het topic is van vanmorgen en de laatste van vanmiddag, omdat ik weet dat kruitvat vals positief kan geven is er een digitale test met indicator gedaan, maar vlak na de eerste test, misschien dat er 's middags toch meer hcg in de urine zat? Over 2 dagen maar weer testen.
Was bij mij ook gebeurd een streepje opdie van kv maar de 2de test was dag erna negrief, geen mk gehad want heb ook bog geen menstruatie gehad( prikpil) ben aan t ontpillen nog hii, wel eisprong gehad afgelope weekend😁😁klusklusss
Ooh das flink balen als ie daarna negatief is.. ik had het met 3 verschillende testjes een streepje dus kon niet missen en mn lichaam was super zwanger, voelde het gewoon. Jammer dat ie niet bleef plakken. Ik hoop dat ik deze maand een nieuwe test mag showen! Veel succes met klussen, maak maar een mooi beebje!