Ik vond de vorige ook niet positief eruit zien, alsof hij niet goed is doorgelopen en bij de volgende foto is dit nog duidelijker. Misschien even met wat water doorspoelen.
Ja snap er geen bal meer van! Was ineens zo, water helpt niet heb t geprobeerd. Ag we zien het zondag wel!
De test is toch 5-10 minuten betrouwbaar? Het eventuele resultaat erna kun je toch niet ( meer ) vertrouwen?
Hmmm ja deze lijkt idd niet goed doorgelopen.... Maar je andere foto zag er weer anders uit ...... Dus sorry voor mijn tegenstrijdige meningen ....
Nou soms duurt het even voordat de streep goed zichtbaar is. De kruidvat is verandert....maar niet in de positieve zin
Ben ik met je eens. Het schijnt dat de kv er iets langer over doet tegenwoordig maar na 10 min is het strookje toch wel zo goed al droog. Dus ik vind dat je de afleestijd inderdaad wat ruimer kan nemen maar niet te ruim.
Moest er meer urine het zijn allemaal 1 test alleen verschillende foto's We zien het wel! Mij lijkt her logisch dat ie niet kleurt als er geen hcg in de urine zit
Dan zal het denk ik net een drupje teveel zijn geweest, dat de kleurstof daarom blijft hangen en niet goed doorloopt. Volgens mij kan je nog beter een druppel te weinig dan teveel nemen.
Hahaha dan weet ik dat. We zien het zondag ik heb nog een luxe zwangerschaps test van kruidvat 2 voor 7,95 zijn die ook gevoelig
Ook ik heb vanochtend weer getest. Blijkbaar zit ik toch verder van me NOD dan ik dacht. Ga van het weekend pas weer testen.
Hier een twijfelaar. Het ging allemaal een beetje knullig, test liep niet goed door en heb hem daarna nog ff in de urine gedipt. Vervolgens was ie veel te nat en heb ik hem in de vensterbank gelegd. Na een half uur ging ik eens kijken of hij al wat opgedroogd was... Zaterdag nog maar eens testen. Ik vind het wel heul spannend!
Dank je wel! (ben helemaal geen lichte testen gewend dus was/ben een beetje onzeker) Jij ook trouwens met je zwangerschap!