Ik weet niet wanneer ze verandert zijn maar ik heb 3 maanden geleden ongeveer nog 1 gedaan. Ik heb toen weinig verschil gemerkt eigenlijk maar goed mijn test was gelukkig negatief en bleef dat ook.
Ja maar met een negatieve test merk je dat ook niet Ja ze kleuren in eerste instantie niet....dan begint het langzaam en naarmate de dag vordert wordt de test steeds duidelijker. Dus je kan best een heeeeele lichte streep hebben die na een aantal uur een stuk duidelijker is geworden
Ag ik zit sowieso voor me nod vorige cyclus was 36 dagen als ik daar van uitga moet ik pas 25-26 worden! Maar denk dat ik zondag me eisprong had dus dan is denk ik 23 me nod, denk dat ik dan test! Want het was gisteren ook al een streepje lijkt me nier dat het 2x vals positief kan aangeven
Maar wanneer begint het dan, dat moet dan toch wel rond een min of 10 beginnen? Wel balen hoor dat die testen nu zo zijn. In de afgelopen 2/3 jaar zijn ze alleen maar achteruit gegaan. En sinds de laatste tijd is het al helemaal bagger.
Ja kijk als je weg vroeg bent zie je zeker al iets als je de test doet....en dat wordt dan steeds duidelijker... Des te verder je zwanger bent des te meer je gelijk ziet.... Ja ze zijn echt anders geworden helaas.....zie ook veel topic van meiden die bang zijn omdat de testen langzaam oplopen of opeens een test lichter is dan de rest. Ik denk zelf dat er vaak slechte testen tussenzitten alsof ze goedkoper materiaal hebben gepakt nu.
Als je goed naar deze lijkt zie je ook dat het geen streep is maar Vanacht punt waar de streep moet komen een vlek
Hier ook weer getest vanochtend en naar mijn gevoel een iets duidelijker bijna onzichtbaar streepje dan gisterenmiddag.. Wat denken jullie?