Hallo ik ben hier vanwegen een vriendin die me deze foto stuurde. Het is een action test en ze meent iets te zien...ik zie eigenlijk helemaal niets maar omdat ze mijn verhalen kent vanaf hier D) vroeg ze of ik hem hier wilde plaatsen Ik heb geen idee of die testen betrouwbaar zijn.
ik zie wel iets mar vindt ze idd ook niet betrouwbaar. Maar zeker een kruidvat doen morgen! Want dan is die duidelijker als deze
Ik zie hem wel, maar vetrouw ze ook niet meer. Vriendin van me had ook zo'n streep, misschien nog wel duidelijker maar is gewoon ongi geworden helaas
En hier nog in de omhulsel, en dan nog zie ik vrij weinig Ik denk dat ze inderdaad over 2dg nog maar eens moet testen.
Lov, super test meis!!!! Priscilla, veel plezier!! Babyangel, ik lijk wel iets te zien, maar weet niet precies hoe betrouwbaar ze zijn. Was de foto binnen afleestijd genomen?
Na twijfeltest vanochtend toch ongesteld geworden, helaas. Ik wens de andere twijfeltesters meer succes!
Ik zie wel iets hoever in haar cyclus is ze? Als je na je nod bent en je bent idd zwanger krijg je best een goede streep(soms wel licht) maar voor je nod dan zijn ze haast niet zichtbaar. Ook geven ze wel indrooglijntjes
idd. Over een paar dagen nog eens testen wens haar suc6 hopelijk heeft ze snel een posi test in handen
Hey ladys ik weet even niet wat ik moet doen.. Heb afgelopen maand cyclus gehad van 21 dagen( slik sinds een maand geen pil meer).. Normaal met de pil was het standaard 28 dagen. Wanneer moet ik nou beginnen met ovulatietesten? Op de verpakking stond bij cyclus van 21 dagen op dag 4 van je cyclus beginnen. Had vandaag eentje gebruikt die was echt wit dus negatief. Ik heb het idee dat ik te vroeg aan het testen ben. Ik heb er 9 stuks dus wil ook niet zomaar verspillen..
Ze stuurd me net de "opgedroogde" test en nu lijk ik wel iets te zien Maar nu is het natuurlijk niet betrouwbaar meer?!