Als het je onzeker maakt gewoon niet meer testen en lekker genieten. Mijn test van 2 dagen voor NOD was donkerder dan die van 1 dag er na ook meteen gestopt met testen het is killing
De bovenste is al opgedroogd, dikke kans met de kv testen van nu dat de onderste ook nog donkerder opdroogt. Zou me voor nu geen zorgen maken nog. Hier een witte test. Naja... denk wat te zien, maar moet veel capriolen uithalen om het echt te zien haha, dus zal wel niks zijn. Wel een weeïg gevoel in de maag (soms bijna kokhalsneigingen) en zeurderig gevoel in de liezen. En een drupje roze vanmorgen?? Bij zl had ik dat ook 2 dagen voor ik positief testte... Hoop het zo!!
Zou die dan nu komen.. Ik heb pcos en mijn eitjes zijn erg moeilijk te spotten. De gyn dacht een ei te zien die nu of vandaag moet spring. Het zou dan een natuurlijke cyclus zijn. Bovenste is van gisteren en onderste van vandaag.. Bekijk bijlage 333445
Nee positief 100% mischien niet! maar er zit zeker een steigende lijn in. Thanks Sanne2011 Ik denk en hoop dat hj morgen in elk geval springt.. Spannend
Ik zou me echt nog geen zorgen maken! De kruidvat testjes zijn zo goed niet meer. Ik testte bij deze zwangerschap in de avond donkerder dan in de ochtend en heb me dus ook druk gemaakt over niet donker wordende testjes met ochtendurine. Uiteindelijk toch de knaltest gezien. Gefeliciteerd!
Oja???? Waarom? Ik heb daar niets over gehoordt! Wel met ivf en dat soort behandelingen. IK ben heel nieuwschierig waarom het wordt afgeraden met pcos.
Heb meteen gegoogeld. Nav een eerdere reacie over pcos en ovulatie testen. Het is echt even off topic maar wil dit toch even delen. (komt van een forum) PCO en ovulatietesten Dag iedereen Ik zal misschien eerst beginnen met mijn persoonlijke situatie kort te schetsen. We hebben een zoontje van bijna 2,5 jaar en zijn de eerste keer vrij vlot (na 3 maanden) zwanger geraakt. Omdat mijn cyclus na mijn eerste bevalling niet op gang kwam, heb ik toen terug de gynaecoloog bezocht. Die heeft toen vastgesteld dat ik PCO heb. Hij heeft me toen de raad gegevens om, als we voor een tweede gingen, de natuur zijn gang te laten gaan en als het na 6 maanden nog geen succes was hem terug te contacteren. Nu zijn we inmiddels 7 maanden aan het proberen, zonder succes. We hebben de natuur zijn gang laten gaan, maar voorlopig zonder resultaat. Nu heb ik binnenkort een afspraak bij de gynae om alles verder te bekijken. Het vreemde is dat ik de laatste 7 maanden een vrij regelmatige cyclus heb gehad (29 à 31 dagen). En ik ook steeds 1 dag rond de vruchtbare periode steekjes in de eierstokken heb gevoeld (eisprong?). Nu heb ik de laatste maand ook ovulatietesten gebruikt, maar die geven steeds positief (???). Ik heb reeds gelezen dat ovulatietesten in geval van PCO onbetrouwbaar kunnen zijn. Nu is mijn vraag: zijn er nog mensen met PCO die eigenlijk regelmatige cyclussen hebben met dezelfde ervaringen? Bedankt alvast! Berichten: 22 Geregistreerd op: 07 apr 2011, 10:33 Omhoog Re: PCO en ovulatietesten Ik heb ook pco en heb misschien een spontane cyclus die aan de gang is maar ik ga deze middag meer nieuws hebben en de gyn raade mij aan om digitale ovulatietesten van clearblue te doen omdat die echt betrouwbaar zijn dus ik denk wel dat je testen betrouwbaar kunnen zijn. Veel succes. wacht op een wonder Berichten: 243 Geregistreerd op: 25 jan 2011, 20:05 Omhoog Re: PCO en ovulatietesten Ik heb een digitale clearblue ovulatietesten gedaan en ik heb een smiley gekregen en via mijn bloed heeft men gezien dat ik een eisprong heb gehad en ik heb ook PCO.
Omdat vrouwen met pcos vaak al verhoogd lh hormonen hebben in de urine waardoor de test niet betrouwbaar is.
Hier ook PCOS en clearblue digi geeft bij mjj meerdere keren per maand positief aan terwijl ik dan geen ei heb..!! Weggegooid geld a l s je het mij vraagt
Oohw thankxxx dames! Dit wist ik niet! Ik heb wel eens eerder een test gedaan.. En deze was toen echt wit. Maar goed ik ga er dus nu maar vanuit dat testen geen zin heeft met pcos. Teld dit dan voor een zw test ook? of is het puur het lh hormoon en de progestosteron. A fijn eind van deze off topic. Ik kijk met de dames weer mee naar de testen
Okay dan, maar hier is niks op te zien zo via de pc Elk uur kijk ik even of er niet toch iets duidelijker iets staat. Dat had ik vorige mnd namelijk ook dat na 12 uur een iets duidelijker streepje er stond en een paar dagen later had ik een posi test. Tuur ze!
En ik heb hem doorgespoeld met water,... maar weet niet meer hoe laat. En waarom weet ik ook niet haha! In de hoop op een duidelijke roze streep. Nu lijkt het in het echt of er een heeeeeel licht tuurstreepje staat, maar manlief ziet natuurlijk helemaal niets zoals altijd Wel zere liezen, zeer bekken, vanmorgen weeïg in de maag. Ben benieuwd waar dit heen gaan...