Via de laptop zie ik niets helaas Hopelijk heb je van de week een duidelijke test! Want het is je gegund!
Hier hetzelfde verhaal. Gisteren eindelijk een donker streepje en van morgen getest met ochtendurine en een hele vage streep. Dus schoot meteen in de stress en nu vanmiddag weer getest net als de andere dagen en nu weer een duidelijke streep. Moet eerlijk zeggen dat de kruitvattesten niet meer zijn wat ze geweest zijn, was altijd tevreden over deze testen heb ze bij de laatste 3 kinds ook gebruikt, maar nu vind ik ze tegenvallen. Duurt zolang voordat hij echt doorkleurt. Ze zijn nu op en nu stop ik met testen.
Je houdt ons wel in spanning sanne! Ik blijf duimen voor je hoor! Helaas kan ik op de foto nog niks ontdekken al zegt dat op zich niks.
Hallo, Zien jullie iets? Ik lijk vaag iets te zien maar vertrouw het niet omdat de foto pas na 1uur genomen is. (Van een vriendin)
op de negatieve foto zie ik wel licht een lijntje maar die andere niet zou over 2 dagen nog keer testen
Hallo dames Vandaag toch maar weer een test gedaan en dit keer een andere dan 2v5 maar nu de luxe variant! En tadaaaaaa Bekijk bijlage 333567 Weer even naast elkaar, er reageerde enkele dames dat het een vals positieve test was etc. Maar vandaag blijkt anders Gooi er morgen nog een kruidvat 2v5 tegen aan want dan is me nod
Hi. Zou graag jullie mening willen horen. Zien jullie iets? Volgens mij zie ik n lichte streep, maar heb 10 dagen geleden ovitrelle gespoten,dus zou ook nog daarvan kunnen zijn. Iemand ervaring wanneer de ovitrelle uit je lichaam is? Ahhh echt moeilijk he die wachtweken altijd?!! Want ik had natuurlijk niet zo vroeg moeten testen
Hoi niicci en Paula. Bedankt voor jullie snelle reacties Je zou het niet zeggen, maar ik had er al paar druppels water bij gedaan.. Maar idd aan de linkerkant blijft t geel?grijzig? wazig helaas
Dank je! Ik zie het net idd ook staan. Had ik nou maar morgen of maandag pas getest, dan zat ik nu niet zo in de zenuwen. Zit echt te stuiteren hier haha