Ben inmiddels misselijk weer aangekomen op het werk. Stuiter hier maar weer verder. Is wel nog erg vroeg dus mijn vriend durft nog niet echt blij te zijn. Maar ik wilde heel graag mijn gevoel checken, en dat klopt dus!
Voor mannen is het anders denk ik. Mijn man is.pas echt blij en geloofd het pas als we een echo hebben gehad. Was bij de eerste ook zo is een stukje zelf bescherming bij de mijne.
Wat vinden jullie, lopen de testen goed op? Ik zie wel dat ze donkerder worden, maar het gaat zo langzaam! Ik had bij mijn eerste zwangerschap vrijwel meteen een dikke streep. Ik heb wel weer dezelfde duidelijke symptomen als toen en voel van alles gebeuren, dus ik heb hier wel een goed gevoel over..maar toch Op de foto is trouwens minder duidelijk dan in het echt
Ik heb ook wat raars.... ik ben vorige week woensdag ongesteld geworden (3 dagen te vroeg, dag 10 DPO), en dit duurde maar 3 dagen en was niet zo heftig. Was mijn 1e keer na de miskraam in mei, dus ik dacht dat het daarom zo was. Nu deed ik vanmorgen toch nog eens een test en ik zie een heel licht streepje. Ik durf er eigenlijk niet vanuit te gaan dat ik weer zwanger ben, maar ja waarom zie ik een streepje dan? Zou het dan weer zijn misgegaan of was deze bloeding dan juist goed haha. Hieronder 2 foto's van mijn testje
@jipjip, geen twijfel over mogelijk gefeliciteerd! @mamaZE, ik vind ze wel oplopend, idd elke dag of om de dag getest? en als verder alles hetzelfde voelt
op de 1e foto zie ik niks, 2e heeeeeeeel misschien in de verte iets wat op een streep lijkt? overigens bestaan er ook bloedingen van de eisprong, of weet je echt precies wanneer je eisprong was dat je wist dat je op 10 dpo zat? en er bestaan ook innestelingsbloedingen, zelf ook gehad al moet ik wel zeggen dat er bij mij geen echt vers bloed bij kwam kijken