Al een tydje , we hebben al iui gehad en ivf , maar ging er aan kapot en me relatie toen die tyd ook nu ket me nieuwe vriend waar ik nu 3 jaar bij ben , hebben we besloten om dit jaar te gaan proberen
Hoi dames, Na bijna 4 jaar bezig te zijn met ovulatietesten zou je toch denken dat ik het inmiddels wel snap... Niet dus! Haha Ik ben deze maand op advies van een aantal hier over gegaan op de ovu testen van zwanger en kids (nog nooit eerder gebruikt) Nu zou ik denken dat ie positief is, maar het lijntje loopt niet helemaal mooi donker door.. Onderaan is hij een stuk lichter. Moet ik nou van de bovenkant van t lijntje of van de onderkant van het lijntje uit gaan?
Ik had ook wel eens dat de streep er beetje vreemd uit zag, bij mij waren ze dan wel positief Desnoods nog even een nieuw testje doen ter controle en sowieso nog eventjes doortesten
Test sowieso door totdat de test weer negatief is. En ik beschouw deze ook wel als positief, maar omdat de test voor mij onbekend is ga je toch twijfelen. Deze test in combi met de signalen van mijn lichaam zouden toch genoeg moeten zeggen, maarja.....
Nou dan hoeft je ei niet op dag 14 te zijn hoor, ligt aan je lf. Ik had ook cyclus van zo'n 26-28 dagen, maar pas op dag 18 eens een ei Dus de fase erna was bij mij gewoon korter, en dit kan bij jou ook zo zijn. Ik dacht overigens wel ook altijd op dag 14 of 15 mn ei te hebben, pas bij t gebruik van ovutesten kwam ik erachter dat ie "veel" later was. (Al moet ik zeggen dat ik normaal een halve dag pijn had en ineens had ik 3 dagen lang pijn)
Thnxx allemaal! Morgen gewoon nog een testje Nurrie, je ei hoeft niet altijd op dag 14 te komen.. Mijn luteale fase (fase tussen eisprong en menstruatie) is altijd maar 10 dagen. Dus als ik netjes een cyclus zou hebben van 28 dagen, dan zou mijn eisprong pas op dag 18 zijn.