@Snippie23 Dank je wel! Nu dat ik een duidelijke test heb, durf ik pas echt blij te zijn en dringt het ook beetje door Over het aantal weken ben ik inderdaad nog niet helemaal zeker. Maar mijn laatste menstruatie was op 18 mei. Ben vrij regelmatig ongesteld, maar ik heb het nooit echt bijgehouden. Ik heb nu 20 mei aangehouden, omdat ik altijd rond de 20e vd maand wel ongesteld word. Ben dus erg benieuwd naar de eerste echo! Maargoed, eerst nog maar even de verloskundige bellen
goedemorgen allemaal, willen jullie alsjeblieft mee turen, ik denk zelf een heel licht streepje te zien, maar ja wil ook erg graag dus misschien beeld ik het me wel in.. alvast bedankt!
Op de eerste zie ik niks, op de tweede zie ik heeeel vaag iets, maar weet niet of ik het me inbeeld..bij mijn eerste test was het alleen in het echt te zien en vrijwel niet op de foto. Dus misschien zie jij het duidelijker? Wanneer was of is je nod?
Liminous , bedankt ik dag echt dag 14 hihi weer wat geleert bedankt nou ik hoop dat die vlug komt me EI
sorry wil jullie echt niet stalken maar.... zien jullie wat ik zie of word ik gewoon gek deze testen zijn van vanmorgen en vanmiddag.. zien jullie ook het verschil? morgen vroeg nog een testje doen en dan naar de huisarts.. hoop dat er dan meer duidelijk is bedankt dat ik het hier kwijt kan en mag dames!