Ik geloofde er al niet meer in, al 2 weken aan het ovutesten, alleen maar omowit en tuurstreepjes en vandaag was ie er ineens
Hallo! Ik ben deze maand begonnen met ovu testen. N had ik vanmorgen een test die aardig in de buurt kwam van positief maar nog net niet. Volgens de normale berekening zou ik vandaag of morgen mijn eisprong verwachten. Ik dacht laat ik vanmiddag en vanavond nog een keertje testen want misschien is hij dan positief.... Is er toch geen streepje meer te zien Heeft iemand een idee?
Ik heb geen ervaring met ovutesten ,maar de dames hier zeggen altijd dat de testtreep hetzelfde en het liefst nog duidelijker als de controlestreep moet zijn wil je een ei hebben. Dus daarom zeg ik voor de zekerheid doortesten of je hebt je ei al eerder gehad.
Ben al 6 dagen aan het testen dus ik denk wel dat ie nog moet komen. Heb ook vruchtbaar slijm en steken onder in mijn buik... Tja ik weet het niet ben er ook niet zo bekend mee haha ik blijf gewoon doortesten en ik zie het wel.
ik ben sinds mei gestopt met de pil en in 10 augustus voor het eerst ongesteld geworden, dus verre van regelmatige cyclus, ik heb nu net een ovulatie test gedaan en dit is het resultaat, ik ben benieuwd of het raak is, zou wel geweldig zijn.