Ik kan het nog niet helemaal geloven! Maar....onderstaand mijn testjes van vandaag. 't zijn nog een knaltesten, maar heb 2 (of 4) dagen voor NOD getest...dus is ook niet heel raar dat ze nog niet knallen
Ik denk dat hij nog wat donkerder kan! Hij moet eigenlijk minstens net zo donker zijn als de controle streep. Ik verwacht dat hij vandaag knalt en dat hij dan morgen springt. Is je man/vriend er morgen wel weer? Dan maar ff flink van bil
hallo dames, Ik heb even een vraagje, ik test met 123ovulatie testen en heb nu al sinds 7 september een donkerder streep dan de controle lijn en hij is zeker positief. die van 8, 9 en 10 zijn even donker en ze gaan maar niet naar beneden? Ik heb de 8ste heel erg last gehad van mijn rechter kant echt hele erge steken etc dit was volgens mij mijn eiersprong. Waarom worden de testjes niet lichter? wou dat alles volgens het boekje ging!! haha
Meijke als de onderste streep de test streep is denk ik dat hij nog donkerder kan! maar je kunt alvast aan de klus gaan voor de zekerheid!! doe ik ook haha
De onderste is idd de teststreep. Ik heb hem vergeleken met gisteren en hij is donkerder, zal vandaag wel knallen denk ik. Linda, die van jou zien er allemaal goed uit, druk weekje dus ...
Hellppp!!!!!!!! ik snap er niks meer van. Dit is ronde 9 voor ons 1e kindje. Mijn cyclus is: 29-31-31-41-34-36-32-42-.. Ik ben op dag 16 begonnen met testen. Inmiddels zit ik op Dag 29 en de testen zijn op! De eerste week met kv getest, 2e Week met clear blue digital. Die zijn dus heel makkelijk in gebruik. Op 28 aug vrij duidelijke test gehad maar in mijn ogen Niet positief. En op 31aug en 2 sept ook maar niet positief. 1 sept vergeten maar wel geklust. Nu zijn de testen heel erg ingedroogd maar wil toch even jullie mening. Wat denken jullie. Ei al gehad of moet nog komen? Ik heb wel gedacht dat ik rond 31-8 / 1-9 vruchtbaar slijm heb gehad.