Gigi, Die van mij zijn opgedroogd donkerder, misschien je ei al geweest inderdaad? Dan zou je al een heul ander testje kunnen doen
Haha super zaad schijnbaar. Toch dachten we dat het ons niet zou gebeuren opnieuw, maar toch. Maar wel gewenst
Bedankt dames. Zou kunnen inderdaad aangezien ik toch onregelmatig ben. Ik wacht het denk ik gewoon nog een weekje af. En dan test ik. Buiten wat acne te hebben gehad. Voel ik helemaal niks. Normaal 1 week voor menstruatie elke dag een beetje buikpijn. Het kan ook zijn dat ik nu een uitschieter heb van een cyclus langer als dat ik ooit heb gehad. Dus ben een benieuwd. Is het wel normaal bij jullie dat je een streep blijft zien? Deze foto heb ik gisteren gemaakt van clear blue digital. Echt raar dat het op en af gaat maar niet posi word.
Ja meijke, al te vaak teleurgesteld geweest vandaar. wachten gewoon af hebben ook geen haast maar als je een witte test hebt voel je toch teleurstelling.
Hahahaaa ik kan het niet geloven! Wat kun je onzeker worden van dat wachten.. Nu toch nog een beetje onzeker, tot de eerste symptomen komen...